همکاری ۷۴ خیر با اداره کل نوسازی مدارس خراسان‌شمالی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: درحال حاضر ۷۴ خیر حقوقی در امر مدرسه‌سازی، اداره کل نوسازی مدارس را همراهی می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  امین فلاح‌کوشکی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی، با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۰۷ خیر حقیقی نیز با اداره کل نوسازی مدارس خراسان شمالی همکاری می‌کنند، اضافه کرد: در سال ۹۸، ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان حمایت خیرین مدرسه‌ساز وجود داشت که این کمک‌ها توسط ۴۱ خیر انجام شد.

فلاح کوشکی ادامه داد: احداث ۳۳ فضای آموزشی با ۱۰۷ کلاس درس و... در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز سال ۹۸ تعهد شد که این تعهدات در حال اجرا است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی عنوان کرد: از ۴۰۷ خیر حقوقی مدرسه‌ساز ۹۴ نفر خانم و ۳۱۳ نفر آقا هستند که در سال ۹۷ کمک‌های خیران ۱۱ میلیارد تومان بوده و در سال ۹۸ این آمار حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است. پیش‌بینی می‌شود در سال ۹۹ کمک‌های خیران مدرسه‌ساز به ۱۸ میلیارد تومان افزایش یابد.

او  گفت: در سال ۹۸، ۲۱ پروژه با ۶۵ کلاس درس با مشارکت خیران افتتاح و به بهره‌برداری رسید و در حال حاضر ۲۳ پروژه با ۹۶ کلاس در با مشارکت خیران در دست اجرا است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی اظهار کرد: در سال ۹۸، ۱۲ میلیارد تومان اعتبار ملی جهت تکمیل پروژه‌های مشارکتی سهم دولت به استان تخصیص یافت.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.