بنابر اعلام یک منبع امنیتی سوری، رژیم صهیونیستی از طریق حریم هوایی مناطق تحت کنترل اشغالگران آمریکایی، به پایگاه‌های نظامی در حلب سوریه تجاوز کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک عربی، یک منبع امنیتی در سوریه اعلام کرد تجاوز نظامی شب گذشته رژیم صهیونیستی به پایگاه‌های نظامی در شرق استان حلب، از طریق عبور جنگنده‌ها از حریم هوایی پایگاه نظامی التنف، تحت اشغال نیرو‌های تروریست آمریکا در مثلث سوری-عراقی-اردنی، صورت گرفته است.

این منبع امنیتی سوری به خبرگزاری اسپوتنیک گفت هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی با استفاده از حریم هوایی پایگاه التنف، از منطقه مرزی عراق و سوریه عبور کردند و وارد منطقه الجزیره در شراق رودخانه فرات، که در اشغال نیرو‌های آمریکایی است، شدند.

این منبع سوری حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به دو پایگاه نظامی در شرق استان حلب با استفاده از حریم هوایی مناطق در کنترل نیرو‌های اشغالگر آمریکا در شرق فرات، را تائید کرد.

مرکز پژوهش‌های علمی سوریه که در حومه شرقی شهر حلب واقع است هدف جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت. سامانه پدافند موشکی ارتش سوریه در واکنشی به موقع بیشتر راکت‌های شلیک شده از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی را رهگیری و در آسمان منهدم کرد.منابع آگاه از شنیده شدن دستکم سه انفجار بزرگ بر فراز آسمان حلب خبر دادند که ناشی از مقابله پدافند هوایی سوریه با موشک‌های شلیک شده بود.

ارتش سوریه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مرکز تحقیقات عملی شهر حلب را دفع کرده است.

یک منبع امنیتی بلندپایه به خبرگزاری اسپوتنیک گفت ارزیابی خسارات ناشی از این تجاوز هوایی در حال انجام است و تا این لحظه هیچ خبری درباره تلفات جانی این اقدام تجاوزکارانه گزارش نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا به تجاوزات این رژیم گستاخ پاسخ داده نمیشود؟؟
آخرین اخبار