معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از توزیع بیش از ۶۸۰۰بسته معیشتی در مرحله نخست رزمایش طرح مواسات و همدلی و کمک مومنانه خبر داد.

توزیع بیش از ۶۸۰۰بسته معیشتی در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سید شمس الدین موسوی معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور سپاه و بسیج با تمام توان و تجهیزات پای کار آمده و به مقابله با این ویروس منحوس پرداخته اند، گفت:ضدعفونی معابر و مناطق پرتردد، مساجد، درب منازل، مجتمع‌های مسکونی و…. ونیز تهیه و دوخت لوازم بهداشتی نظیر ماسک، گان، دستکش، محلول ضدعفونی کننده از نمونه اقدامات صورت گرفته توسط بسیجیان و پاسداران در این دوران است.

او توزیع بسته‌های معیشتی را از دیگر اقدامات سپاه استان دانست و تصریح کرد:از زمان شیوع کرونا تا ۲۳فروردین ماه  امسال بیش از ۲۸هزار و۴۳۶بسته معیشتی توسط سپاه استان در بین نیازمندان توزیع شده است.

موسوی خاطرنشان کرد:بیش از ۳۰هزار خانوار نیازمند در سطح استان شناسایی شد که تحت حمایت و پوشش کمیته امداد و بهزیستی نبودند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.