به دنبال همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در برگزاری طرح ورزش در خانه، امیر سرتیپ دوم فولادی با اهدای لوح سپاس، مراتب تقدیر رییس ستاد ارتش را به اطلاع رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش رساند.

به گزارش خبرنگار  حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس تربیت بدنی ارتش قبل از ظهر امروز با حضور در دفتر رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، مراتب تقدیر ستاد ارتش را به اطلاع حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی نماینده، ولی فقیه در ارتش و رییس این سازمان، بدلیل همکاری در برگزاری موفقیت آمیز "طرح بزرگ ورزش در خانه"_ که توسط سازمان تربیت بدنی ارتش برگزار شد، اعلام کرد.

حجت الاسلام محمد حسنی در این دیدار با تاکید بر ظرفیت عظیم فضای مجازی در برگزاری طرح‌های فرهنگی و ورزشی گفت: سازمان عقیدتی سیاسی تجربه بسیار موفقی در برگزاری "طرح عیدانه"، "طرح ورزش در خانه" و همچنین "طرح هرخانه یک مسجد" در بستر فضای مجازی و شبکه‌های احتماعی کسب کرده است.

او افزود: برگزاری این طرح‌ها مورد استقبال کارکنان و خانواده‌های ارتش و همچنین افراد غیر ارتشی قرار گرفته است.

نماینده، ولی فقیه در ارتش ادامه داد: امروز ارتش در اجرای طرح‌های فرهنگی، از داخل یگان‌های خود فراتر رفته و با استفاده از بستر فضای مجازی حضور معنادارتری در میان مردم پیدا کرده است.

امیر سرتیپ دوم فولادی نیز در این دیدار از همکاری بسیار خوب و ارزنده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، معاونت فرهنگی و روابط عمومی و دیگر دست اندرکاران در برگزاری موفقیت آمیز "طرح ورزش در خانه" تقدیر کرد.

در پایان این دیدار، امیر سرتیپ دوم فولادی با اهدای لوح سپاس به حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی مراتب تقدیر ستاد ارتش را به اطلاع وی رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار