اگر به تعبیر خواب‌های خود علاقه دارید با ما در این مطلب همراه شوید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اغلب ما شب ها خواب هایی می بینیم که هنگام صبح و بیداری بسیار فکرمان مشغول  به معنای نهفته در آن می شود تا از تعبیر آن سردربیاوریم. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید پیشنهاد می کنیم  با بسته تعبیر خواب ما همراه شوید.


تعبیر خواب سرشیر

تعبیر خواب سرشیر به روایت آنلی بیتون
۱– اگر کشاورزی در خواب سرشیر ببیند، نشانه محصول فراوان و روابط خانوادگی مطلوب می‌باشد.

۲– اگر خواب ببینید سرشیر می‌نوشید، علامت آن است که بزودی سعادتمند خواهید شد.

۳– اگر عشاق خواب سرشیر ببینند، نشانه آن است که بزودی با عشاق خود پیمان ازدواج می‌بندند.

تعبیر خواب؛ از سرمه و سرشیر تا باروت و بازوبند


سرمه

تعبیر خواب به روایت محمد بن سیرین
سرمه به خواب مال بود. اگر بیند که سرمه در چشم کشید و مقصود از آن روشنایی به چشم بود، دلیل کند که صلاح دین جوید. اگر مقصود از آن آرایش و زینت بود، دلیل است که خود را به دین‌داری در میان مردم مشهور گرداند، تا او را مدح و ثنا و ستایش گویند. اگر بیند که کسی سرمه به وی داد، دلیل کند که به قدر آن سرمه مال یابد.

تعبیر خواب به روایت ابراهیم کرمانی
سرمه کردن چشم در خواب دلیل مال است مرد و زن را و بعضی از معبران گویند که سرمه در چشم کردن، راه حق و صواب بود، خاصه که سرمه به اندازه در چشم کشیده بود.

تعبیر خواب به روایت امام جعفر صادق
سرمه فروش درخواب، مردی بود که راه دین و مسلمانی به مردم نماید و در میان مردم صلح اندازد، چنانکه چشم بدو روشن گردد.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی
معبران چشم را دین و ایمان و سرمه را روشنایی تعبیر می‌کنند در واقع در خواب سرمه به چشم مالیدن صلاح و دین داری است و خواب چنین شخصی می‌گوید که او در راه خدا گام می‌نهد و انسانی نیکوکار و متدین می‌شود. برخی از معبران معتقدند که سرمه در خواب مال است و برخی دیگر عقیده دارند که تظاهر و ریاکاری است.

یعنی آن که به چشم خود سرمه می‌مالد خواب او می‌گوید به خوبی و پاکی و دین داری و شفقت و انسانیت تظاهر می‌کند ولی در حقیقت فاقد این امتیاز است و دروغ می‌گوید و مکر می‌کند. همین طور است اگر خودتان سرمه به چشم بمالید خواب شما می‌گوید که در آینده تظاهر خواهید کرد و ریا می‌کنید. چنانچه در خواب ببینید که کسی دیگر سرمه مالیده او به شما و دیگران دروغ می‌گوید و حقیقتی را پنهان می‌کند و به چیزی که فاقد آن است تظاهر می‌کند. اگر سرمه را با لوازم آرایش متداول امروز مقایسه کنیم همین تعبیر را باید برای ریمل داشته باشیم.


تعبیر خواب باغچه

تعبیر خواب باغچه به روایت لیلا برای

مشاهده باغچه در خواب، بیانگر این است که شما عاشق می‌شوید.
اگر در خواب با یک باغچه کثیف و نامرتب روبه رو شدید، به این معنا است که شما در انجام کاری با کسی مشورت می‌کنید که شایستگی لازم را ندارد.
اگر خواب ببینید در باغچه‌ای مشغول به‌کار هستید، به این معنا است که در انجام کارها دقت زیادی دارید.

تعبیر خواب؛ از سرمه و سرشیر تا باروت و بازوبند


بازوبند

تعبیر خواب به روایت محمد بن سیرین

بازوبند زرین، اگر بیند که در بازو داشت، دلیل که از برادران یا از کسی دیگر او را غم و کراهت رسد. اگر بازوبند سیمین داشت، دلیل که دختر خود را یا دختر خواهر خود را به شوهر دهد. اگر این خواب را زنی بیند، دلیل که او را مال و نعمت و آرایش بود. اگر بیند که بازوبند سیمین یا اهنین داشت، دلیل که او را از برادر قوت ویاری بود. اگر بیند که بازوبند بشکست یا ضایع شد تاویلش به خلاف این بود.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

در خواب داشتن بازوبند برای زنان میمون و نیکو است ولی برای مردان خوب نیست. اگر کسی در خواب ببیند که به بازوی خویش بازوبند طلایی بسته از ناحیه برادران یا فرزندانش به او غمی می‌رسد. اگر ببیند بازوبند نقره‌ای بسته دختر خودش یا دختر خواهرش را به خانه شوهر می‌فرستد. چنانچه زنی ببیند که به طور کلی بازوبند بسته به رفاه و نعمت می‌رسد زیرا داشتن بازوبند برای زن امری طبیعی است ولی برای مرد زشت است. داشتن بازوبند آهنین به بازوی راست نشان این است که از سوی برادرش به بیننده خواب کمک و مساعدت می‌شود و اگر به بازوی چپ خویش بازوبند داشته و آن بازوبند شکسته از سوی برادر یا فرزندش به او بی‌محبتی می‌شود. چنانچه زنی ببیند بازوبندش شکسته بین او و شوهرش اختلاف پدید می‌آید.

تعبیر خواب؛ از سرمه و سرشیر تا باروت و بازوبند


تعبیر خواب باروت

تعبیر خواب باروت به روایت لیلا برایت

اگر خواب ببینید که دست به باروت زده‌‌اید، به این معنا است که کارهایى انجام مى دهید که برایتان بسیار خطرناک است.
دیدن باروت در خواب، بیانگر آن است در انجام کارهایى که به زودى قصد انجامش را دارید براى خود شریک نگیرید.

تعبیر خواب؛ از سرمه و سرشیر تا باروت و بازوبند


منبع: بیتوته

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.