معاون فرهنگی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: بهتر است تصمیم درباره برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر نگیریم.

رضاییان: بهتر است برای برگزاری لیگ فوتبال دست نگه داشت/ تا ۶ ماه آینده جواب شکوایه از اسکوچیچ را دریافت می‌کنیممسعود رضاییان معاون فرهنگی باشگاه صنعت نفت آبادان در گفت و گو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شائبه مخالفت این باشگاه با برگزاری رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد:  باشگاه ما بیشتر نگران سلامت بازیکنانه است. نامه نگاری و تصمیمی مبنی بر اینکه خواهان تعطیلی یا برگزاری لیگ نیستیم نکرده ایم.

او ادامه داد: ما فقط اعلام کردیم که بهتر است فعلا درباره برگزاری لیگ دست نگه داریم و ببینیم تا سایر کشورهای دنیا چه تصمیمی برای برگزاری مسابقات می‌گیرند. البته ما تمایل داریم تا شرایط عادی و بعد به برگزاری لیگ فکر شود. اما برای برگزاری به موقع لیگ به سازمان لیگ نامه نزدیم.

رضاییان اظهار کرد: هیچ نامه ای در مورد ادامه و یا تعطیلی لیگ به ما نداده اند و باشگاه ما در جریان جزییات جلسات فدراسیون و سازمان لیگ نیست.  

معاون باشگاه صنعت نفت درباره جواب شکوایه این باشگاه از دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق این تیم بیان کرد: پرونده ما وارد دادگاه حکمیت ورزش نشده و فعلا در مرحله مقدماتی است. در واقع  در مرحله‌ای هستیم که فیفا تمام مدارک و اسناد طرفین را مورد بررسی قرار می‌دهد و سپس مستندات را به قاضی تحویل می‌دهند.

او افزود: ما به عنوان شاکی این پرونده مستندات خود را ارائه کردیم. در مرحله بعدی طرف مقابل ما یعنی اسکوچیچ باید از خود در این پرونده دفاع کند. او درخواست مدت زمان بیشتری برای رسیدگی به این پرونده کرده بود و تا ۲۸ ماه آوریل زمان داشت تا پاسخ بدهد. حالا پرونده در مراحل پایانی است تا تحویل قاضی شود و احتمالا رای طی ۴ تا ۶ هفته آینده صادر می‌شود.


بيشتر بخوانيد: تغییر موضع صنعت نفت نسبت به برگزاری لیگ برتر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.