رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام گفت : پیشگیری از جرائم خصوصا سرقت در امنیت بخشی به جامعه و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان بسیار مهم و تاثیرگذار است.

سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛اظهار داشت: حضور هوشمندانه پلیس در جامعه، موجبات آرامش و امنیت روانی را در شهروندان فراهم خواهد کرد.

او افزود: بهره گیری از ظرفیت رسانه‌های گروهی خصوصا صدا و سیما در راستای آگاهی بخشی و ارتقاء سطح آگاهی‌های عمومی، می‌تواند یکی از مهمترین راهکار‌های پیشگیری از سرقت باشد.

این مقام انتظامی به پخش پیام‌های کوتاه پلیسی و تأثیرگذار در رسانه‌های دیداری و شنیداری اشاره داشت و خاطر نشان کرد: در حوزه پیشگیری از جرائم باید به حوزه عملیات روانی و اطلاع رسانی توجه ویژه داشت.

سرهنگ علی محمدی با اشاره به اینکه مطالبه به حق مردم، برخورد با متخلفان نظم و امنیت عمومی است، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با بسیج امکانات و تجهیزات در انجام مأموریت‌ها و طرح‌های انتظامی، گام مؤثری را در جهت کنترل و کاهش جرائم و به خصوص پیشگیری از سرقت‌ها برداریم.

رئیس پیشگیری انتظامی استان ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه پلیس، بر پیشگیری از سرقت و برقراری آرامش و امنیت پایدار شهروندان تاکید کرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.