حجت الاسلام رستم نژاد گفت:از داوطلبان ورود به حوزه‌های علمیه خواست حداکثر تا ۲۰ خرداد با ورود به تارنمای paziresh.ismc.ir ثبت نام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ،حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد معاون آموزش حوزه‌های علمیه دارندگان گواهی پایه هشتمِ دوره متوسطه تا دکتری را مجاز به شرکت در آزمون ورودی حوزه‌های علمیه دانست و گفت: با توجه به گواهی تحصیلی شرایط سنی داوطلبان از حداقل ۱۸ سال به بالا متغیر است.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه از پذیرش بیش از ۴۶۰ مدرسه در دوره‌های کوتاه مدت وبلند مدت خبر داد و افزود: آزمون امسال روز جمعه ۲۰ تیر ساعت ۹ صبح به صورت همزمان در بیش از ۵۰ مرکز در سراسر کشور برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد پذیرش این آزمون را ویژه آقایان و به صورت کتبی و مصاحبه دانست و عنوان کرد:آزمون در سه گروه دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه، دیپلم و پیش دانشگاهی و گروه سوم فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برگزار می‌شود.

معاون آموزشی حوزه‌های علمیه همچنین از ثبت نام پذیرش مراکز تخصصی حوزه‌ها تا ۲۵ خرداد خبرداد وتصریح کرد:کارت ورود به جلسه آزمون از ۱۷ تا ۱۹ تیر در سامانه بارگزاری می‌شود و نتایج آزمون کتبی تا تاریخ ۲۰ مرداد اعلام می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد ظرفیت این پذیرش را ۲۵۴۷ نفر از طلاب واجد شرایط در سطوح ۲ و ۳ عنوان کرد.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه با اشاره به پذیرش ۴۷ مرکز در ۱۶ استان کشور بیان کرد: از بین طلاب آقا در ۳۶ رشته سطح دو وسه به صورت آزمون عملی محصل جذب می‌شود.

معاون آموزشی حوزه‌های علمیه از طلاب خواست برای اطلاعات بیشتر به کانال پذیرش به نشانی @pazireshhowzeh مراجعه کنند.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار