رئیس فدراسیون ورزش های دانش آموزش از اقدامات فعالیت‌های آموزشی به صورت مجازی در ایام کرونا و پس از آن خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین بابوی رئیس فدراسیون ورزش های دانش آموزی از اقدامات این فدراسیون درفضای مجازی ونرم افزار شاد خبرداد.

بابوی با بیان اینکه فدراسیون برای جلوگیری از اُفت ورزشی دانش آموزان از نرم افزار شاد کمک گرفته بیان کرد: یکی از عمده‌ترین نگرانی‌های ما افت بدنی دانش آموزان به ویژه ورزش کاران حرفه‌ای و کم شدن فعالیت‌های تمیرینی آن‌ها بود با توجه به همین امر طی جلسات صورت گرفته قرار براین شد که به کمک روسای انجمن‌های ورزشی فیلم‌های آموزشی تدوین شود و دراختیادانش آموزان و در نرم افزار شاد قرار بگیرد.

او ادامه داد: فدراسیون فعالیت‌های مجازی خود را به دانش آموزانی که فعالیت حرفه‌ای می‌کند محدود نکرده است و آموزش‌های مجازی فدراسیون در سه رده مبتدی، نیمه مبتدی و حرفه‌ای است تا تمام دانش آموزان بتوانند در ایام کرونا و حتی پسا از آن به فعالیت های خود ادامه دهند و نیازی به اینکه بخواهد از پله اول شروع کنند نباشد.

وی افزود: با کمک انجمن‌ها، باشگاه ورزشی آنلاین برپاشده است که دانش آموزان می‌توان به کمک باشگاه‌های مجازی به آزمون خطا در محیط امن قرنطینه خانگی بپردازند که دست آورد بسیار خوبی در سال جهش تولید است و بنده به نوبه خودم آینده بسیار خوبی در آموزش‌های مجازی می‌بینم.

بابویی درخصوص اینکه آیا بعد از ایام کرونا از فضای مجازی کمک می‌گیرد یا خیر افزود: درس بزرگی را که می‌توان از ویروس کرونا گرفت همین آموزش‌های مجازی است که در سراسر دنیا به اهمیت آن در این شرایط پی برده اند که با توجه به همین امر می‌توان گفت فضای مجازی بازوی کمکی بسیار قوی در امر آموزش به خصوص درایام کرونا است و به نوعی الزامت آموزش به حساب می‌آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار