اقدامات لازم برای جمع آوری سگ‌های بلاصاحب در شهرک اندیشه انجام می‌شود

شهردار منطقه ۷ تبریز در پی ماجرای حمله سگ‌ها به بانوی ساکن شهرک اندیشه به عیادت وی رفت و ضمن دلجویی از این بانو، گفت: اقدامات لازم برای ساماندهی و جمع آوری سگ‌های بلاصاحب در این منطقه و غرب تبریز انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،اکبر پورخردمند شهردار منطقه ۷ تبریز در عیادت از بانوی ساکن شهرک اندیشه از وی دلجویی کرد و گفت: شهرداری منطقه ۷ ضمن ابراز همدردی از اتفاق رخ داده، به شهروندان عزیز منطقه این اطمینان می‌دهد که اقدامات لازم برای ساماندهی و جمع آوری سگ‌های بلاصاحب انجام می‌شود.

او همچنین با ابراز خشنودی از سلامت بانوی ساکن شهرک اندیشه اظهار کرد: سلامت جسمی و روانی شهروندان دغدغه اصلی شهرداری منطقه هفت تبریز بوده و در این راستا همواره برنامه و سیاست گذاری‌های خود را در راستای حفظ امنیت روحی و سلامت مردم انجام می‌دهیم.

او افزود: منطقه جنوب غرب تبریز به واسطه موقعیت جغرافیایی خود و همجواری با حریم‌های گسترده، وجود وادی رحمت و روستا‌ها شاهد حضور بیشتر سگ‌های بلاصاحب در سطح منطقه است و از سوی دیگر کاهش تردد در سطح شهر در ایام شیوع ویروس کرونا و گرسنگی سگ ا و نیافتن غذا، سگ‌ها را بیشتر به سوی منطقه روانه کرده است.

پورخردمند در ادامه با اشاره به اینکه همواره نیرو‌های خدمات شهری و اجرایی منطقه با همکاری پیمانکاران طرف قرارداد نسبت به جمع آوری سگ‌ها اقدمات لازم را انجام می‌دهند، تاکید کرد: شهروندان محترم منطقه این اطمینان را داشته باشند که شهرداری برای حفظ آرامش ساکنان جنوب غرب تبریز، اقدامات لازم برای ساماندهی و جمع آوری سگ‌های بلاصاحب با دقت نظر بیشتر انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.