آغاز پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران شهرستان بستان آباد

مدیر حوزه علمیه خواهران الزهراء (س) شهرستان بستان آباد از آغاز پذیرش طلبه در این حوزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،موقر دارابی مدیر حوزه علمیه خواهران الزهراء (س) شهرستان بستان آباد از آغاز پذیرش طلبه در این حوزه خبر داد.

موقر دارابی  افزود: حوزه‌های علمیه خواهران باهدف تربیت بانوان وارسته، فرهیخته برای رفع نیاز‌های دینی جوامع نظام اسلامی و همچنین تبلیغ، ترویج، تثبیت، تعمیق، فرهنگ و معارف اسلامی و احیاء الگوی زن مسلمان برای حضور در عرصه‌های مختلف و دفاع از نظریه اندیشه اسلام مکتب اهل بیت در حوزه خانواده و زن در برابر اندیشه‌های رقیب تاسیس شده است.

او از پذیرش حوزه علمیه خواهران در مقطع سطح دو (کارشناسی) برای سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

دارابی گفت: حوزه علمیه خواهران الزهراء آمادگی دارد از خواهران علاقه‌مند به تحصیل علوم دینی ثبت‌نام کند.

او افزود:علاقه مندان می‌توانند جهت دریافت دفترچه راهنمای پذیرش، فهرست مدارس علمیه و نام نویسی به پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت حوزه‌های خواهران به آدرس paziresh.whc.ir دربازه زمانی تعیین شده مراجعه نموده و یا حضوری به حوزه علمیه خواهران بستان آباد واقع در خیابان طالقانی شرقی، ساختمان الغدیر مراجعه فرمایند.

دارابی با اشاره به اینکه متولدین سال ۱۳۵۹ و پس از آن (حداکثر سن ۴۰ سال) برای مقطع دیپلم مجاز به ثبت نام می‌باشندگفت: همچنین حافظان قرآن کریم و دارندگان تحصیلات دانشگاهی با ارائه مدرک معتبر به تناسب از تخفیف سنی تا حداکثر ۵ سال بهره مند می‌شوند. البته مدرک دیپلم جهت ثبت نام الزامی است

او گفت: امسال آزمون کتبی برگزار نمی‌شود و داوطلبان مقطع سطح دو، با احتساب تأثیر معدل کل دیپلم، مصاحبه و تحقیق محلی، سنجش و گزینش‌شده و اسامی قبول‌شدگان نهائی پس از مراحل پذیرش، در دهه آخر شهریورماه اعلام می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران ضمن توصیه به داوطلبان در خصوص مطالعه دقیق مندرجات دفترچه راهنمای پذیرش قبل از ثبت نام گفت: این حوزه برای افراد واجد شرایط دارای خوابگاه رایگان می‌باشد.

خانم دارابی در مورد مزایای تحصیلی حوزه گفت: اعطای مدرک رسمی کارشناسی (لیسانس) و برخورداری از کلیه مزایای علمی و استخدامی فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی دانشگاه‌ها و امکان ادامه تحصیل در دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد از مزایای تحصیل در حوزه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.