معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر کرمانشاه گفت: قبل از شیوع کرونا بیش از ۱۰۰ دستگاه خودپرداز داخل تاکسی‌ها نصب شد و به دلیل عمل نکردن بانک به تعهدات این اقدام ادامه پیدا نکرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یوسف حیدری معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر کرمانشاه با اشاره به اینکه اکنون ۳۰ درصد اتوبوس‌ها و ۵۰ درصد تاکسی‌ها فعال هستند گفت: بیش از ۱۲ هزار ماسک نانو و ۲۵ هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده در یک مرحله ببن رانندگان توزیع شده است.

او با بیان اینکه تمامی اتوبوس‌های فعال در تمامی سرویس‌ها ضدعفونی می‌شوند عنوان کرد: در راستای فاصله‌گذاری اجتماعی در اتوبوس‌ها صندلی‌ها به صورت یکی در میان مشخص شده‌اند که مسافران روی صندلی‌های مشخص شده ننشینند.

حیدری با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی ملزم شده‌اند که تنها دو مسافر در صندلی عقب سوار کنند گفت: درخواست افزایش قیمت کرایه تاکسی به شورای شهر ابلاغ شده، اما هنوز افزایشی اعمال نشده است.

حیدری با اشاره به اینکه سازمان به دنبال پرداخت الکترونیکی در اتوبوس‌ها است عنوان کرد: قبل از شیوع کرونا بیش از ۱۰۰ دستگاه خودپرداز داخل تاکسی‌ها نصب شد و به دلیل عمل نکردن بانک به تعهدات این اقدام ادامه پیدا نکرد.

او با بیان اینکه ۲۲۰ دستگاه اتوبوس فعال در شهر کرمانشاه وجود دارد گفت: اتحادیه اتوبوسرانی کشور به دنبال راه‌اندازی کارت شهروندی است که به یک شرکت واگذار شود.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.