فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر از شناسایی و دستگیری عاملان قتل پس از ۵ سال زندگی مخفیانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سرهنگ رضا علی بخشی، فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر از شناسایی و دستگیری عاملان قتل پس از ۵ سال زندگی مخفیانه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بخشی گفت: در پی قتل فردی به هویت معلوم در سال ۹۴ در نزدیکی روستای چلو از توابع بخش رویدر بر اثر اصابت گلوله و متواری شدن قاتل موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت که بدلیل زندگی مخفیانه دستگیری متهم میسر نشد.

او با اشاره به تلاش کارآگاهان پلیس برای شناسایی قاتل، گفت: با انجام اقدامات دقیق اطلاعاتی و مطالعه کلیه جزئیات پرونده، هویت یکی از عاملان قتل به نام "ح-د" در یکی از مناطق دور دست شهرستان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر افزود: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، وی به همراه ۲ نفر دیگر از همدستانش در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ بخشی گفت:متهم ۳۶ ساله در بازجویی‌های فنی صورت گرفته لب به اعتراف گشود و معترف شد که به دلیل اختلافات، در روز حادثه به همراه یکی از همدستانش به محل کار مقتول رفته و او را با ضرب گلوله به قتل رسانده و از محل حادثه متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر با تاکید بر اینکه هیچ پرونده‌ای بدون کشف و دستگیری متهمان مختومه نخواهد شد، افزود:متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.