فرماندار ایالت نیویورک انتقاد از شیوه مدیریت بحران کرونا در ایالت‌های تحت ریاست فرمانداران دموکرات‌ را رد کرد و دولت مرکزی را عامل شیوع این ویروس دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی‌وی، «اندرو کوئومو»، فرماندار ایالت نیویورک آمریکا، دولت فدرال این کشور را به سوءمدیریت بحران کرونا متهم کرد.

او اظهارنظر‌ها مبنی بر این که ایالت‌های در اختیار فرمانداران وابسته به حزب دموکرات نتوانسته‌اند بحران کرونا را به خوبی مدیریت بکنند رد کرد و گفت سوءمدیریت دولت فدرال این کشور در مقابله با ویروس کرونا عامل تشدید گسترش آن بوده است.

فرماندار نیویورک، ایالتی که شاهد بیشترین تلفات ناشی از شیوع کرونا در آمریکا بوده است درباره بازگشایی کسب و کار‌های مختلف در این ایالت هم هشدار داد و گفت: بسته ماندن کسب و کار‌های مختلف به علت شیوع ویروس کرونا هزینه‌هایی برای شهروندان دارد. اما بازگشایی سریع کسب و کار‌ها هم هزینه‌های دیگری را به شهروندان تحمیل خواهد کرد.

کوئومو گفت: اگر به سرعت کسب و کار‌های مختلف را بازگشایی کنیم شاید هزینه‌ها و ضرر‌های اقتصادی کم‌تر بشود، اما این اقدام به افزایش هزینه‌های انسانی در منطقه ما منجر خواهد شد؛ زیرا در آن صورت شاهد جان باختن افراد بیشتری خواهیم بود.

تاکنون تعداد مبتلایان ویروس کرونا در آمریکا از یک میلیون و ۲۳۰ هزار نفر فراتر رفته است و بیش از ۷۲ هزار نفر هم در این کشور به علت به کرونا جان باخته‌اند و شیوع ویروس کرونا ضربات سنگینی را به اقتصاد آمریکا وارد کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار