مدیر ورزشی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: پارسی‌ها می‌خواهند بدانند تکلیف لیگ چه می‌شود و در صورت لغو رقابت‌ها خوشحال می‌شوند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایزد سیف الله پور، مدیر ورزشی باشگاه نساجی مازنداران در روز‌های گذشته به خاطر مطالباتش از باشگاه پارس جنوبی جم خبرساز شد و شکایت او از نماینده استان بوشهر به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال رفت و پس از آن، عنوان شد در صورتی که طی هفته جاری مدیران پاس جنوبی موفق به جلب رضایت سیف الله پور نشوند، کسر امتیاز از پارس قطعی خواهد شد.

سیف‌الله‌پور: مدیران پارس‌جنوبی پیش خودشان می‌گویند چه بهتر که لیگ برگزار نشود/ امروز آخرین مهلت من به آقایان است

پارسی‌ها به دنبال خرید زمان هستند

در حالی که سیف الله پور به نمایندگان پارس جنوبی برای انجام توافق تا به امروز به آن‌ها وقت داده بود در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: بله تا به امروز، چهارشنبه، به مدیران باشگاه پارس جنوبی وقت داده بودم. امروز روز آخر است و به این جمع بندی رسیدم که انگار آن‌ها به دنبال خرید زمان هستند.


بیشتر بخوانید: ماجرای حضور مدیرعامل پارس‌جنوبی در کمیته تعیین وضعیت


مدیران پارس پیش خودشان می‌گویند چه بهتر که لیگ برگزار نشود

سیف الله پور ادامه داد: مدیران باشگاه پارس جنوبی می‌خواهند ببینند تکلیف لیگ چه می‌شود. اگر برگزار شود به دنبال من خواهند آمد و اگر هم لیگ برگزار نشود، پیش خودشان می‌گویند خب بهتر! یک سال بیشتر زمان برای تسویه خواهیم داشت. این کار‌ها اصلا قشنگ نیست. آقایان روز شنبه با من صحبت کردند و گفتم به احترام آقایان قنبرزاده و رضاییان، یکی، دو روز فرصت می‌دهم.

امروز  آخرین مهلت من به آقایان است

مدیرورزشی باشگاه نساجی درخصوص ادعای پارسی‌ها مبنی بر توافق صورت گرفته بین آن‌ها خاطرنشان کرد: اصلا توافقی صورت نگرفته است. اما سوال من این است که آیا خودشان نباید پیگیر این موضوع باشند؟ مطمئن شدم که حالا آقایان به دنبال زمان هستند و تا به حال صحبت و توافقی با آن‌ها نداشته ام. باید بدانید که من هم تحت فشار هستم و مشکلات خاص خودم را دارم. امروز روز آخر مهلت من به آقایان بود و فردا و پسفردا تعطیل است. اما انگار مدیران پارس جنوبی منتظر هستند ببینند نظر نهایی ستاد مبارزه با کرونا درباره لیگ چه می‌شود؟

سیف‌الله‌پور: مدیران پارس‌جنوبی پیش خودشان می‌گویند چه بهتر که لیگ برگزار نشود/ امروز آخرین مهلت من به آقایان است


بیشتر بخوانید: نوری به کمیته انضباطی باشگاه پارس جنوبی احضار شد


طلب من از پارس جنوبی مربوط به دوران مدیریت قبلی است

او افزود: یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان به من بدهکار هستند و باید هزینه دادرسی بنده و جریمه‌ای را هم به فدراسیون فوتبال بپردازند. البته این طلب از سال‌های گذشته و به دوران مدیریت بهرام رضاییان مربوط می‌شود.

درباره فوتبالی بودن یا نبودن این پرونده، پارسی‌ها نمی‌توانند، نظر بدهند

سیف الله پور درخصوص ادعای دیگر پارسی‌ها که این پرونده به فدراسیون فوتبال مربوط نمی‌شود، تاکید کرد: درباره فوتبالی بودن یا نبودن این پرونده، پارسی‌ها نمی‌توانند، تصمیم بگیرند و نظر بدهند. در فوتبال مرجعی به نام کمیته تعیین وضعیت وجود دارد و هر حکمی که به فوتبال مربوط است، باید در همین فوتبال حل و فصل شود. آقایان می‌گویند چرا حکم و شکایت در کمیته تعیین وضعیت بررسی شده. اتفاقا جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت خیلی خوب جواب شان را داد.


بیشتر بخوانید: اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال


حتما باید همه چیزمان خارجی باشد؟

او گفت: طبق گفته نورشرق چرا آقایان همان موقع که حق اعتراض داشتند، این کار را نکردند. چطور می‌شود که وقتی حکمی از فیفا بیاید، همه تمکین می‌کنند، اما اگر حکم از سوی یک کمیته ایرانی در فدراسیون خودمان باشد، قبول نیست؟ حتما باید همه چیزمان خارجی باشد؟ حکم برانکو ایوانکوویچ امروز و فردا برای تیم فوتبال پرسپولیس تهران صادر می‌شود مطمئن باشید همه چشم می‌گویند. در ایران هم محکمه، کمیته‌های انضباطی، تعیین وضعیت و استیناف است و همه هم باید تمکین کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار