اولین موکب استان کرمان به کمک آسیب دیدگان کرونا آمده است.

اولین موکب در تلاش برا‌ی شکست کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  خدمات به زائرین اربعین افتخار آن‌ها است و حالا قدم در خدمات جهادی گذاشته اند و هر جا نیاز باشد با انرژی وخلوص قدم میزارند و آستین‌های همت را بالا می‌زنند و عاشقانه خدمات می‌دهند.

محمد مهدی زاده مدیر اجرای موکب شهدای مدافع حرم شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه موکب شهدای مدافع حرم شهرستان سیرجان اولین موکب هست که در سال ۱۳۹۴ در استان کرمان ثبت شد گفت: این موکب در این سال‌ها خدمات زیادی به زائرین اربعین در کشور عراق داده است.

او افزود: موکب ما علاوه بر خدمات به زائرین اربعین با هدف جهادی و خدماتی راه اندازی شده است.

مهدی زاده با اعلام اینکه موکب شهدای مدافع حرم شهرستان سیرجان در سیل خوزستان به مدت ۱۰ روز در شهرستان حمیدیه مشغول خدمات رسانی به هم وطنان عزیزمان بود اظهار کرد: در شهرستان حمیدیه به کمک خیرین و اعضای موکب دو واحد مسکونی ساختیم و تحویل دادیم.

او بیان کرد: از زمان شیوع کرونا در شهرستان سیرجان از همان ابتدا اعلام آمادگی کردیم و از اول فروردین ضدعفونی معابر را شروع کردیم.

مهدی زاده با اشاره به اینکه با توجه سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک مومنانه موکب ماهم فعالیت‌های خود را شروع کرد گفت:کمک نقدی جمع آوری کردیم به صورت بسته‌های معیشتی و نقدی به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا تحویل دادیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۴۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
خداخیرتان بده
آخرین اخبار