مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از ساخت و تعمیر پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای خانوار‌های تحت حمایت این نهاد طی سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید الهی راد با اشاره به اینکه این خدمات در قالب ساخت و تعمیرات منازل مددجویان آسیب‌دیده از سیل و مددجویان عادی انجام‌شده است افزود: از مجموع اقدامات عمرانی سال ۹۸؛ حدود سه هزار و ۵۰۰ مورد ویژه مددجویان سیل‌زده و باقی‌مانده نیز برای خانوار‌های عادی تحت حمایت این نهاد انجام‌شده است.

اوبا اشاره به اقدامات انجام‌گرفته در مناطق سیل‌زده طی سال گذشته گفت: سه هزار و ۱۲۳ واحد در مناطق سیل‌زده روستایی و ۱۱۵ واحد نیز در مناطق شهری ساخته‌شده است که به‌زودی در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی با یادآوری اینکه بیش از دو هزار واحد آسیب‌دیده از سیل نیز طی سال گذشته مورد تعمیرات قرارگرفته است، اظهار کرد: مجموع اعتبار هزینه شده در سرفصل منازل مسکونی آسیب‌دیده از سیل بیش از ۱۸ میلیارد تومان بوده است.

الهی راد همچنین به اقدامات انجام‌شده برای مددجویان عادی تحت حمایت این نهاد در سال ۹۸ اشاره کرد و افزود: طی سال قبل درمجموع بیش از دو هزار مورد خدمات عمرانی شامل ساخت مسکن روستایی، مسکن شهری، تعمیرات فضای جانبی انجام‌شده است.

او تصریح کرد: ۴۵۶ واحد روستایی،۱۶۴ واحد شهری، ۱۲۶۶ مورد تعمیرات و احداث فضای جانبی ازجمله اقدامات عمرانی برای مددجویان عادی بوده است.

او خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نیز ۱۲۲ واحد بااعتبار حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در حال ساخت است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی مجموع اعتبار هزینه شده در بخش مسکن مددجویان عادی را حدود ۳۵ میلیارد تومان از محل منابع دولتی، منابع داخلی کمیته امداد، تسهیلات بانکی، صندوق امداد ولایت و آورده مددجویان اعلام کرد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.