ادارات خدمات رسان در چارچوب قانون ملزم به صدور مجوز برای واحد‌های تولیدی هستند

فرماندار اهر گفت: ادارات خدمات رسان شهرستان اهر در چارچوب قانون ملزم به صدور مجوز برای واحد‌های تولیدی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمودی فرماندار اهر در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: ادارات خدمات رسان شهرستان اهر در چارچوب قانون ملزم به صدور مجوز برای واحد‌های تولیدی هستند.

محمودی گفت: از ادارات خدمات رسان انتظار داریم در راستای اشتغال و تولید، از صدور مجوز‌های قانونی امتناع نکنند و  اگر موانعی هم هست از طریق ادارات کل پیگیری و حل کنند.

او افزود: هرچه در جهت اشتغال و تولید گام برداشته شود بازهم کم است چرا که انتظار جوانان که بیشتر آن‌ها فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها هستند، اشتغال می‌باشد به همین خاطر توجه به تولید در راستای اشتغال از اهمیت زیادی برخوردار است.

فرماندار اهر، همچنین از تشکیل کارگروه ویژه جهش تولید در راستای بررسی و رفع موانع تولید خبر داد.

او گفت: با توجه به اینکه در اثر شیوع بیماری کرونا در شهرستان اهر اصناف مختلف با مشکلات مالی روبرو هستند، به محض ابلاغ ارایه تسهیلات به اصناف آسیب دیده، از طریق ادارات زیربط و بانک‌های عامل نسبت به ارایه تسهیلات اقدام خواهد شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده امام جمعه اهر نیز گفت: با توجه به وجود بیکاری زیاد در شهرستان اهر که اغلب آن‌ها را جوانان تشکیل می‌دهند، لازم است از ظرفیت‌های موجود در راستای تولید و اشتغال با حمایت از سرمایه گذاری استفاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده، گفت: به علت نبود اشتغال بیشتر خانواده‌ها با مشکلات روبرو هستند که باید با راهکار‌های مناسب نسبت به حل این مشکلات گام برداشته شود.

در این جلسه حجت الاسلام نظری رئیس دادگستری اهر نیز، گفت: دادگستری شهرستان اهر نیز در کنار سایر ادارت اگر مشکلی در صدور مجوز‌های قانونی برای واحد‌های تولیدی باشد از لحاظ قانونی در حل آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

حجت الاسلام نظری، همچنین از ادارت جهاد کشاورزی و منابع طبیعی خواست ضمن آمادگی، جلوی حوادثی مانند آتش سوزی و تخریب جنگل‌ها و مراتع را بگیرند و در این زمینه هیچ قصوری قابل قبول نیست.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.