کمک ۲۰۰ میلیون تومانی خیرین کردیان به رزمایش مواسات و همدلی

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) جهرم گفت: به همت بسیجیان، خیرین و مردم بخش کردیان ۱۰۰۰ بسته معیشتی جهت رزمایش مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر قدرت جهرمی گفت: به همت بسیجیان، خیرین، مراکز نیکوکاری شقر قطب آباد، موسویه و علویه و مردم بخش کردیان ۱۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان جهت رزمایش مواسات و همدلی، در ماه مبارک رمضان، تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) بخش کردیان افزود: بسته‌های معیشتی که تهیه و توزیع شد شامل برنج، شکر، روغن، گوشت قرمز و مرغ، سویا، مایع ظرف شویی، بوده است.

او اظهار داشت: پاسداران و بسیجیان حوزه در یک اقدام جهادی به صورت شبانه روزی اقلام خریداری شده را بسته بندی و آماده توزیع کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) بخش کردیان جهرم گفت: به مناسبت نیمه رمضان و میلاد سراسر باسعاد امام حسن مجتبی (ع)، هزار پرس غذای گرم نیز پخت و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

او در پایان ضمن تشکر از همکاری صمیمانه بسیجیان پایگاه‌ها و حوزه مقاومت امام حسین (ع)، گفت: بیش از ۹۰ نفر از بسیجیان از شروع شیوع ویروس کرونا در فعالیت‌های مختلفی که توسط آن حوزه مقاومت اجرا شده از قبیل ایست و بازرسی، محلول پاشی و ضدعفونی و … تقسیم بندی و به کارگیری شده اند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار