مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به مناسبت ۱۸ اردیبهشت ماه سالروز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ پیام تبریک صادر کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : جمعیت هلال احمر همواره در تلاش است با اجرای صحیح و اصولی وظایف بشردوستانه، خدمتگزارِ مطمئن مردم خصوصاً حادثه دیدگان و نیازمندان جامعه باشد.

او گفت : مردم عزیز نیز ثابت کرده اند با ضریب بالا به هلال‌احمر اعتماد دارند. سیل کمک‌های مردمی در زلزله و سیل کرمانشاه و کمک‌های مردم و خیرین در پویش_همدلی نیز اعتماد مردم شریف ایران را به خادمان خود در جمیعت هلال‌احمر نشان داد.

معتمدی افزود : بی شک این پیوند و همدلی میان مردم و جمعیت هلال احمر به پشتوانه خدمات گسترده این نهاد مردمی در طی سالیان طولانی شکل گرفته و امروز ضمن حفظ این رشته‌ی اعتماد، بر استحکام آن افزوده شده تا تسکین آلام بشری روند پرشتاب‌تری بر خود گیرد.

او افزود : امروزه گروه‌های مختلف جامعه عضو هلال احمر هستند؛ هنرمندان، ورزشکاران، نمایندگان مردم و مسئولان ارشد با افتخار داوطلب هلال احمر می‌شوند و هلال‌احمر را بهترین حلقه اتصال میان توانمندان و نیازمندان معرفی می‌کنند.

معتمدی گفت : از طرفی توجه عموم مردم به فعالیت‌های بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر، مسئولیت این نهاد عمومی غیردولتی را سنگین‌تر کرده است. تکثر رسانه‌های ارتباط جمعی و رسانه‌های جدید باعث شده اخبار فعالیت‌های هلال احمر سریعاً در سطح جامعه منتشر شود و مردم با اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر عملکرد ما را قضاوت کنند. به همین تناسب خدمات هلال احمر به آسیب‌دیدگان سوانح و نیازمندان، برای جامعه ملموس‌تر و رویت‌پذیرتر شده و عملکرد هلال احمر در حوادث مختلف با حساسیت بیشتری زیر ذره‌بین نگاه مردم قرار گرفته است.

او گفت : ما نیز معتقدیم مردم منصف‌ترین ناظران بر عملکرد ما در جمعیت هلال احمر استان هستند. نمره هلال‌احمر و محبوبیت آن نزد مردم، از اشتیاق واریز کمک‌های نقدی به حساب‌های هلال احمر برای زلزله‌زدگان، سیل زدگان و پویش_همدلی قابل حدس است و مردمی‌بودن آن با نوعدوستی غیرقابل وصف یک ملت در شعبه‌های هلال احمر برای تقدیم کمک‌های غیرنقدی درک می‌شود.

معتمدی افزود : در استان حادثه خیز ما همه نگاه‌ها در زمان حوادث به هلال احمر است و انتظار‌های به حق مردم مسئولیت این جمعیت را سنگین‌تر کرده است، اما خادمان مردم در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه بر پیمان خود با مردم مصمم و استوار هستند، چون همیشه معتقدند هلال‌احمر آنچه دارد «از مردم» و «برای مردم» است.

او افزود : فرا رسیدن روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ و آغاز هفته هلال‌احمر را در کشور عزیزمان به تمامی داوطلبان، امدادگران، نجاتگران، جوانان و کارکنان خدوم جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند برای همگی تندرستی و موفقیت روزافزون طلب می‌کنم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.