موکب اربعین حسینی"رهروان ولایت، عاشقان ثارا... با همکاری خیرین اقدام به دوخت ۵ هزار ماسک و توزیع آن در بین اهالی روستای عمید آباد کردند.

تولید و توزیع ۵هزار عدد ماسک در روستای عمید آبادحجت الاسلام تقی پور مسئول موکب اربعین حسینی"رهروان ولایت، عاشقان ثارا... "در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،با اشاره به اقدامات انجام شده جهت توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی گفت: از همان روز‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا کار ضد عفونی معابر و توزیع اقلام بهداشتی با همکاری شبکه بهداشت و مشترک دهیاری، معتمدین، خیرین، خانواده معظم شهدا، شورای اسلامی، بسیج، خانه بهداشت، مرکزنیکوکاری و سایر نهاد‌های مسئول  در سطح روستای عمید آباد شهرستان ابهر در حال انجام است.
 
 مسئول موکب اربعین حسینی سازماندهی و آموزش ۳۷نفر خادم سلامت ،ضدعفونی معابر و اماکن عمومی روستا ،انجام آموزش‌های خانه به خانه اهالی روستا و غربالگری  از اقدامات انجام شده در زمینه مقابله با شیوع کرونا برشمرد.
 
حجت الاسلام تقی پور  توزیع مواد ضد عفونی و راه اندازی کارگاه و تولید و توزیع ۵هزار عدد ماسک و تهیه و توزیع تعداد۲۰۰بسته بهداشتی بین نیازمندان را  از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد.

او با اشاره به ذبح قربانی به نیت سلامتی امام زمان (عج) و دفع بلا از جامعه اسلامی و توزیع گوشت آن بین ۲۰۰ خانواده نیازمند در عمیدآباد و روستا‌های اطراف  گفت: همچنین تاکنون  ۲۰۰پرس غذای گرم  پخت و بین نیازمندان توزیع شد.
 
مسئول موکب اربعین حسینی  تهیه و توزیع ۲۰۰بسته مواد غذایی بین خانواده‌های نیازمند را از دیگر اقدامات این ستاد بر شمرد و خاطر نشان کرد:تعداد ۲۰۰بسته غذایی نیز در هفته اطعام و اکرام بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.