فرمانده انتظامی کردستان از کشف کارگاه تولید دارو و قرص‌های غیر مجاز در مریوان خبر داد .

کشف کارگاه تولید دارو و قرص‌های غیر مجاز در مریوانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سردار علی آزادی گفت: در پی مدت‌ها کار اطلاعاتی و پلیسی کارگاه تولید دارو و قرص‌های غیر مجاز در یکی از محلات شهرستان مریوان کشف شد که در بررسی‌های اولیه مشخص شد تعدادی افراد سودجو با تهیه مواد اولیه اقدام به تولید غیرمجاز و غیربهداشتی قرص و دارو‌های نیروزا می‌کنند.

او افزود: این کارگاه به حدی کامل و پیشرفته بود که از صفر تا ۱۰۰ کار در آن انجام و مواد تولیدی با ظاهری زیبا و فریبنده و با پلمب اصلی و جعل برچسب شرکت‌های معتبر به فروش می‌رسید.

فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: پس از بازرسی کامل از این کارگاه ۱۲۸ هزار و ۹۲۵ عدد قرص تقلبی نیروزا و سه هزار و ۱۲۵ کیلو مواد نیروزا به صورت پودر خام و رنگ خوراکی تقلبی کشف شد.

سردار آزادی یادآور شد: در همین راستا شش دستگاه مخصوص بسته بندی و پلمب و مقادیر زیادی برچسب با مارک‌های مختلف خارجی و قوطی خالی آماده بسته بندی از محل کشف و پس از انجام امور اداری برای امحاء تحویل اداره شبکه بهداشت و درمان مریوان شد.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی اقلام کشف شده را بیش از ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: در همین راستا پرونده تشکیل و موضوع در دست بررسی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.