رئیس ورزش و جوانان شهرستان فامنین از راه اندازی ۱۳ خانه ورزش روستایی در این شهرستان خبر داد.

راه اندازی ۱۳ خانه ورزش روستایی در شهرستان فامنینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین قراگوزلو  رئیس ورزش و جوانان شهرستان فامنین با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود شهرستان فامنین در زمینه ورزش قهرمانی و همگانی، گفت: فامنین با داشتن ۶۲ روستا و آبادی دارای سکنه در زیرساخت‌های ورزشی با مشکلاتی روبرو است و کمبود‌های زیادی در زمینه امکانات ورزشی داشته به طوری که تنها در یک روستای شهرستان سالن ورزشی وجود دارد.

او با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد جمعیت شهرستان فامنین در مناطق روستایی ساکن هستند، اجرای برنامه‌های ورزشی در این مناطق در اولویت است و سال گذشته ۱۳ خانه ورزش روستایی در شهرستان فامنین تجهیز و راه اندازی شد.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان فامنین افزود: سالن ۱۵۰۰ نفری به عنوان مهمترین طرح عمرانی ورزشی شهرستان فامنین در سال گذشته ۱۳ میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار مصوب داشته که از این مقدار مبلغ یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال تخصیص داده شده و تکمیل این پروژه مهم از مطالبات اصلی جوانان و ورزشکاران است.

قراگوزلو ادامه داد: شهرستان فامنین سالن ورزشی استاندارد برگزاری مسابقات ورزشی داری جایگاه تماشاچی ندارد و تنها اداره ورزش و جوانان دارای ۲ سالن ورزشی در شهر و یک سالن ورزشی در روستای اصله از توابع بخش مرکزی است که این سالن‌ها نیز با مشکلات زیاد از نظر ایمنی و کمبود امکانات ورزشی دست و پنجه نرم می‌کنند.

او همچنین از اعتبار مصوب ۴ میلیارد ریالی برای سالن باستانی فامنین با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی خبر داد و اضافه کرد: با تخصیص این اعتبار قسمتی از این پروژه در سال جاری انجام شود و گامی در راستای توسعه زیرساخت این شهرستان برداشته شود.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار