مرد آمریکایی طی اقدامی وحشتناک همسرش را خفه کرده و جسدش را در قبری دفن کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  پلیس مینه سوتا در پی مفقودی یک زن در این ایالت و پیگیری های ماموران پلیس و تیم تحقیقات جسد مدفون شده این زن را در یک قبر پیدا کرد.

گزارش پلیس محلی حاکی از آن است که چندی پیش مردی 28 ساله در پی ناپدید شدن ناگهانی همسرش با اداره پلیس تماس گرفته و گزارش مفقودی او را به مأموران داد. تیم تحقیقات که پس از اعزام به محل سکونت مقتول و بررسی این اتفاق متوجه مشکوک بودن همسر مقتول شدند که سعی بر پنهان کردن استرس و اضطرابش را داشت.

با تلاش های تیم جنایی و مأموران تحقیق جنازه مدفون شده این زن توسط سگ های پلیس در یک قبر پیدا شد.

راز مفقود شدن زن جوان فاش شد / کشف جسد یک زن در قبر! + عکس

با کشف جسد این زن و شکایت خانواده مقتول علیه همسرش ، مظنون که مشکوک به بیماری روحی و روانی بود دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت.

وی در بازجویی اعتراف کرد که به خاطر مسائل زناشویی و عدم رابطه جنسی با یکدیگر وی دچار مشکلات روحی و پارانویید شده چراکه متوجه شد معشوقه سابق همسرش مجدد به سراغش آمده و با حرف‌های اغواکننده او را به سمت خود کشانده و موجب شده تا همسرش با او رابطه نداشته باشد به همین خاطر پس از درگیری با یکدیگر با کیسه‌زباله او را خفه کرده و بعد جسدش را در نزدیکی خانه‌شان دفن کرد.

متهم دو روز پس از قتل همسرش و دفن جسد او با اداره پلیس تماس گرفته و گزارش مفقودی‌اش را به اداره پلیس داده تا مأموران به او مشکوک نشوند اما دی ان ای کشف شده روی جسد مقتول راز این جنایت را فاش کرد.

در حال حاضر مرد آمریکایی در زندان است تا به زودی جلسه دادگاهی اش برگزار شود.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.