قرارداد‌های بلندمدت باشگاه شهرخودرو با بازیکنان، خیال این تیم را برای نقل و انتقالات تابستانی راحت کرده است.

خیال راحت شهرخودرو از نقل و انتقالات تابستانیبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به دلیل شیوع ویروس کرونا همچنان تکلیف رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در دوره نوزدهم مشخص نیست و باشگاه‌ها و علاقه‌مندان به فوتبال منتظر تعیین تکلیف نهایی در خصوص این بازی‌ها هستند. طی روز‌های گذشته شایعاتی مبنی بر علاقه تیم‌های لیگ برتری به جذب بازیکنان تیم فوتبال شهرخودرو شنیده می‌شد، اما نکته مهم، قرارداد‌های بلند مدت باشگاه مشهدی با بازیکنانش است.

در فصل نقل وانتقالات تابستانی سال ۹۸، شهرخودرو اقدام به عقد قرارداد‌های بلند مدت با بازیکنان خود کرد و قرارداد مهدی رحمتی، محمد حسین مرادمند، اکبر صادقی و فرشاد فرجی را برای ۲ سال و قرارداد سعید صادقی و امین قاسمی‌نژاد را  برای ۳ سال تنظیم کرد. همچنین علی نعمتی و حسین مهربان، بازیکنان جوان شهرخودرو با قرارداد‌های بلند مدت ۴ ساله، خیال هواداران این تیم مشهدی را راحت کرده‌اند.


بیشتر بخوانید: شهرخودور برای مربی ایتالیایی بلیت برگشت گرفت


تعطیلات نیم‌فصل لیگ نوزدهم نیز ۵ بازیکن جدید به شهرخودرو اضافه شدند که قرارداد محمد قاضی، یک و نیم ساله و قراردادهای محمدرضا خلعتبری، حسن جعفری، میلاد سرلک و میروسلاو اسلاوو، ۲ و نیم ساله است.

به این ترتیب در صورتی که هر یک از بازیکنان شهرخودرو تمایل به جدایی از این تیم داشته باشند، باید برای دریافت رضایت‌نامه، مبلغی را از سوی باشگاه جدیدشان به شهرخودرو بپردازند.

شاگردان مجتبی سرآسیایی، تا پایان رقابت‌های هفته بیست‌ و یکم لیگ برتر، با کسب ۳۵ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارند و در لیگ قهرمانن آسیا، پس از انجام ۲ بازی و بدون کسب امتیاز، قعرنشین جدول گروه B هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار