پژویان گفت: اگر سهام عدالت متعلق به شرکت‌ها و کارخانجاتی باشد که سود و درآمد بالایی دارند بدیهی است که تحولی در بورس به وجود خواهد آمد.

جمشید پژویان کارشناس و تحلیلگر اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ورود سهامداران  سهام عدالت به بازار بورس اظهار کرد: درباره تمایل سهامداران برای ورود به بازار بورس باید گفت بستگی دارد سهام با چه استقبالی در بورس مواجه می شود.

او ادامه داد: سهام عدالت را به نوعی می توان هدیه دولت به مردم دانست. البته قصد پرداختن به این موضوع را نداریم. مسئله مهم در این باره ورود سهام عدالت به بورس نیست بلکه کارایی آن برای ارتقای شاخص بورس است.

پژویان بیان کرد: موضوع وارد شدن این سهام به بورس زمانی اهمیت دارد که  مورد تقاضای مخاطبان و معامله گران بازار سرمایه قرار بگیرد و تا چه حدی بازار بورس رونق می بخشد و باعث حرکت رو به جلوی آن می شود.


بیشتر بخوانید: افرادی که کدرهگیری سهام عدالتشان مفقود شده چه کنند؟


این تحلیلگر اقتصادی بیان کرد: اگر این سهام متعلق به شرکت ها و کارخانجاتی باشد که فعال اند و سود و درآمد بالایی داشته باشند بدیهی است که تحولی در بورس به وجود خواهد آمد. شاخص بورس به شدت بالا خواهد رفت و این سهام عمدتا ممکن است مرتب با افرایش ارزش رو به رو شوند تا زمانی که ارزش واقعی را به دست بیاورند. باید گفت زمانی اقبال مرکز بورس بیشتر می شود که مردم شاهد افزایش دارایی های خود در بورس باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۲۱:۴۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
خخخخخخخخخخ
آخرین اخبار