کلاس‌های پایانی ترم جاری دانشگاه علم و صنعت چهارشنبه ۱۱ تیر ماه به پایان می‌رسد و ارزشیابی دروس آموزشی از شنبه ۳۱ خرداد آغاز می‌شود و تا ۱۱ تیر ادامه دارد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، معاونت آموزشی دانشگاه علم و صنعت، اعلام کرد: کلاس‌های پایانی ترم جاری دانشجویان این دانشگاه چهارشنبه ۱۱ تیر ماه به پایان می‌رسد و ارزشیابی دروس آموزشی از شنبه ۳۱ خرداد آغاز می‌شود و تا ۱۱ تیر ادامه دارد.

بر اساس اعلام این دانشگاه امتحانات دروس مدرسی علم و صنعت نیز از شنبه ۱۴ تیر ماه آغاز می‌شود و تا ۱۹ تیر ادامه دارد همچنین امتحانات دروس تخصصی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت از شنبه ۲۱ تیر ماه آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۸ مرداد ادامه دارد.

طبق این اعلام، ثبت اولیه نمرات دانشجویان علم و صنعت در سامانه گلستان از ۲۲ تیر ماه آغاز و تا ۱۵ مرداد ادامه دارد. دانشجویان از ۱۵ تا ۲۰ این ماه فرصت دارند نسبت به نمرات خود اعتراض کنند. همچنین ثبت نهایی و قفل نمرات درسی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت از شنبه اول شهریور ماه آغاز می‌شود و چهارشنبه پنجم این ماه ادامه دارد.


بیشتر بخوانید: پیمانکار تغذیه دانشگاه علم و صنعت تغییر می‌کند/ وعده دانشگاه برای جبران تمام هزینه‌ها


طبق تقویم اعلام شده، انتخاب واحد ترم آینده دانشجویان علم و صنعت طی روز‌های ۱۰ تا ۱۴ شهریور ماه انجام می‌گیرد و کلاس‌های درس این دانشگاه از شنبه ۲۹ شهریور شروع می‌شود. دانشجویان ۱۲ تا ۱۵ مهر فرصت دارند به حذف یا تعویض دروس خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار