مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از آغاز‌ به‌کار تاسیسات گردشگری استان زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

آغاز به کار تاسیسات گردشگری استان زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ امیر ارجمندمدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با اشاره به مصوبات اخیر"ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا"گفت: تاسیسات گردشگری استان زنجان می‌توانند فعالیت خود را به تدریج با رعایت دستور العمل شماره ۳ پیشگیری از کرونا خدمات آغاز کنند.

او افزود: ارایه خدمات اقامتی، پذیرایی و مسافرتی رعایت ضوابط بهداشتی و استاندارد‌های محیطی در چارچوب پروتکل‌های ابلاغی می‌تواند علاوه بر فعال سازی صنعت گردشگری، به تامین نیاز‌های مسافران کمک کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت:دستور العمل شماره ۳ پیشگیری از کرونا با عنوان"سفر هوشمند: سفر+ سلامت"، از سوی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دبیر کمیته پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا به تمامی مدیریت‌های این حوزه ابلاغ شده است و هتل‌ها و تمامی اماکن اقامتی، شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری، اقامتگاه‌های بومگردی و مراکز تفریحی در سطح استان می‌توانند فعالیت مجدد خود را آغاز کنند.

او تاکید کرد: بازگشایی مراکز تجمع عمومی در تاسیسات گردشگری نظیر سالن‌های همایش، استخر و ... شامل این ابلاغیه نمی‌باشد.

ارجمند در ادامه بیان کرد: طرح تشدید نظارت بر اجرای پروتکل­های بهداشتی تاسیسات گردشگری سطح استان از سوی معاونت گردشگری و سایر دستگاه‌های ناظر افزایش خواهد یافت و عدم رعایت موارد ذکر شده به تعطیلی تاسیسات منجر شده و در صورت ادامه فعالیت مطابق ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

بازگشایی تاسیسات گردشگری استان، مستلزم اخذ کد رهگیری از سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اعلام کتبی تاریخ شروع فعالیت به این مدیریت، همراه با رعایت دقیق ضوابط بهداشتی و استاندارد‌های محیطی در چارچوب پروتکل‌های ابلاغی می‌باشد.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.