شرکت پایانه‌های نفتی ایران موفق به کسب گواهینامه‌های استاندارد مدیریتی از شرکت SGS IRAN شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، مجید حسینی‌کنگانی، رئیس مهندسی سیستم‌ها و بهره‌وری این شرکت گفت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان آخرین حلقه از زنجیره تولید انرژی کشور و ویترین شرکت ملی نفت ایران در مواجهه با نمایندگان مشتریان خارجی، خود را ملزم به رعایت همه استاندارد‌های داخلی و بین‌المللی می‌داند.

وی افزود: باوجود شیوع ویروس کرونا که همه دنیا را درگیر خود کرده است، در پی تصمیم به‌موقع، تمدید و دریافت گواهینامه‌های لازم در دستور کار قرار گرفت و ممیزی گواهینامه‌ها در اردیبهشت‌ماه و به مدت هشت روز با حضور کارشناسان شرکت SGS IRAN انجام شد.

حسینی‌کنگانی ادامه داد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران در راستای صحه‌گذاری بر عملکرد فرآیند‌های جاری سازمانی براساس استاندار‌های بین‌المللی، برنامه ممیزی خارجی خود را با حضور ممیزان حوزه‌های مدیریت کیفیت، مدیریت بهداشت و ایمنی، مدیریت محیط زیست و نظام مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست برگزار و در پایان موفق به کسب گواهینامه‌های استاندارد ایزو از شرکت SGS IRAN شد.

وی اظهار کرد: این ممیزی اردیبهشت‌ماه در ستاد تهران و مناطق عملیاتی پایانه نفتی خارک، پایانه نفتی شمال و پایانه میعانات گازی پارس جنوبی به مدت هشت روز برای تجدید گواهینامه‌های (مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵) و (مدیریت زیست محیطی ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵) و (نظام مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE MS و دریافت گواهینامه (مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸) انجام شد.

رئیس مهندسی سیستم‌ها و بهره‌وری شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: پس از بررسی گزارش تیم ممیزی از بخش‌های مختلف شرکت پایانه‌های نفتی ایران، گواهینامه‌های استاندارد‌های ایزو ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵، ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ و HSE MS تمدید و گواهینامه ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ برای مدت سه سال به این شرکت اعطا شد.

به گفته وی، گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت یکی از نقاط قوت و از نگاه مشتریان، شرط لازم برای شرکت‌ها و کسب امتیاز در ارزیابی‌هاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار