ملکی درباره جزئیات حادثه ریزش دیوار در نظام آباد و مصدومان این حادثه، توضیحاتی داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۱۸:۰۹ دقیقه عصر امروز یک مورد حادثه تخریب دیوار در خیابان نظام آباد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد و بلافاصله ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه یک دیوار به جا مانده از یک ساختمان قدیمی که پیش از این تخریب شده بود و وسعت آن ۲۰ متر است ویران شد، بیان کرد: احتمالا به خاطر زمین لرزه شب گذشته دیوار استحکام خود را از دست داده بود و در این ساعت تخریب شد.

ملکی با اشاره به اینکه یک آقا و خانم میانسال به خاطر ریزش دیوار دچار مصدومیت شده بودند، گفت: این خانم تا کمر در زیر آجر‌های این دیوار گرفتار شده بود و آتش نشانان فرد را از زیر دیوار خارج کردند و هر ۲ نفر تحویل عوامل اورژانس داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه آتش نشانان عملیات آوار برداری را آغاز کردند و ظرف چند دقیقه به یک شخص دیگر نیز دسترسی پیدا کردند، گفت: آقایی حدودا ۶۰ ساله زیر آوار بود که به علت شدت جراحات متاسفانه جان خود را از دست داده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
صاحب ملك بايد جوابگو باشه كه چرا ديوارش رو ايمن سازي نكرده
آخرین اخبار