مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: از ابتدای تشکیل یگان حفاظت از اراضی اداره کل تاکنون ۱۲۲ هکتار از اراضی دولتی استان همدان رفع تصرف و به بیت المال و دولت اعاده شده است.

از ۱۲۲ هکتار اراضی دولتی استان همدان رفع تصرف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ داریوش حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان افزود: نیرو‌های مستقر در یگان حفاظت از اراضی اداره کل همدان با امکاناتی که در اختیار دارند، از ابتدای تاسیس تاکنون ۱۲۲ هکتار از اراضی دولتی به ارزش ۲۱۸ میلیارد تومان را به اموال دولت بازگرداندند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: مأموران یگان حفاظت از اراضی در سراسر استان به صورت ۲۴ ساعته و در دو شیفت با اولویت‌بندی و مشخص شدن مناطق حساس از نظر تخریب و تصرف به گشت‌زنی مشغول هستند.

او از شهروندان خواست، در زمان خرید زمین و ملک در خصوص اسناد قانونی از قبیل سند از سازمان‌های مربوطه استعلام اخذ نمایند، چرا که بسیاری از افراد قولنامه ملکی را خریداری و بعد مشخص شده که ملک خریداری شده جزو اراضی ملی و دولتی بوده و در این صورت خریدار با رفع تصرف اراضی ملی متضرر خواهد شد.

حسینی در پایان اطلاع رسانی مردمی را عامل موثر در کاهش تصرف اراضی ملی اعلام کرد و گفت: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات درباره تصرف، تعرض، تجاوز و دخالت افراد سودجو در اراضی دولتی را به شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار