رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ناحیه دو اصفهان از توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان با همکاری موقوفات و بقاع متبرکه در روز اکرام به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  حجت‌الاسلام و المسلمین روح الله بیدرام رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ناحیه دو اصفهان از توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان با همکاری موقوفات و بقاع متبرکه در روز اکرام به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد و گفت: این کار حسنه در راستای اجرای طرح ضیافت همدلی با همکاری خیریه امام حسن مجتبی (ع)؛ حسن آباد جرقویه اجرا شد.

او  اظهار کرد:این بسته‌های معیشتی در قالب طرح رزمایش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان همزمان با تولد امام حسن (ع) بین نیازمندان توزیع می‌شود.
 



این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه برای هر بسته معیشتی مبلغ ۱۳۰ هزار تومان هزینه شده است، گفت: یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال از محل درآمد موقوفات و بقاع متبرکه و با همکاری خیریه امام حسن مجتبی (ع)؛ حسن آباد جرقویه و خیرین به تامین و توزیع این بسته‌های معیشتی اختصاص یافته است.

او تصریح کرد: اقلام ضروری و مایحتاج مورد نیاز در ایام ماه مبارک رمضان و همچنین کالا‌های اساسی از عمده مواردی است که در قالب این بسته به دست نیازمندان می‌رسد.

حجت الاسلام بیدرام بیان کرد: کمک به اقشار آسیب دیده و نیازمند در ماه مبارک رمضان یک وظیفه شرعی و اخلاقی است که امسال با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات اجتماعی و کمک مومنانه این طرح پررنگ‌تر از سال‌های گذشته با توجه به ابلاغیه سازمان اوقاف تحت عنوان طرح ضیافت همدلی اجرایی می‌شود.

او در ادامه گفت: بدون تردید کرونا یک تجربه جدید در کشور ما بود و برای مبارزه با آن دچار مشکلات و کمبود‌هایی شدیم که با دلسوزی و وحدت مردم و مسوولان جبران می‌شود.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.