استراتژی شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه بازاریابی دیجیتال تقویت می‌شود

مدیران و نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان دعوت شدند تا در همایش آنلاین «آشنایی با استراتژی بازاریابی دیجیتال» به تقویت بنیه علمی و تجاری خود بپردازند.

به گزارش  حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناروی ریاست جمهوری، سلسله گردهمایی‌های حقیقی و مجازی را برگزار کرده است، که هدف محوری آن رونق بازاریابی و اصول علمی مرتبط با آن در میان شرکت‌های دانش بنیان است. آخرین مورد از این نشست‌های مشاوره و هم اندیشی، منسجم و هدفمند در قالب وبینار آشنایی با استراتژی بازاریابی دیجیتال برگزار شد.

در هر کدام از این نشست‌ها که با هدف ارتقایی آگاهی و دانش مدعوین و مدیران شرکت‌های دانش بنیان برگزار می‌شود، کارشناسان و خبرگان آن حوزه دعوت می‌شوند.

شراگیم مرادی، مشاور بازاریابی دیجیتال، مشاور و کارشناس دعوت شده به این نشست آنلاین بود که از طریق سامانه lms.nimael.com برگزار شد. وی با اشاره به وقوع بحران‌های مانند همه‌گیری کووید ۱۹ بر لزوم اهتمام و توجه بیشتر شرکت‌های دانش بنیان در حوزه بازاریابی دیجیتال تاکید کرد.

شناسایی فضای که مخاطبین اصلی شرکت دانش بنیان در آن حضور دارند از جمله مسائلی بود که در این وبینار بر آن تاکید شد. این نکته باید محرز شود که این مخاطبین بیشتر به چه شبکه اجتماعی علاقه دارند.

شرکت‌های دانش بنیان باید بدانند که دغدغه‌های مشتریان آن‌ها شامل چه مواردی می‌شود تا بر اساس آن سیاست‌های خود را در این حوزه تبیین کند.

شرکت‌های دانش بنیان باید توجه داشته باشند که مشتریان آن‌ها بیش از آن که به دنبال این باشند که آن‌ها چه محصولی تولید می‌کنند، به دنبال این هستند که بدانند این محصولات چه مزیت‌های دارند.

جهت استفاده علاقه‌مندان و مدیران و فعالان شرکت‌های دانش بنیان و فناور، فایل ویدیویی این نشست مجازی، هفته آینده از طریق وبسایت daneshbonyan.ir در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار