روحانی: احتمال برگزاری ۲ مسابقه کاراته وان وجود دارد/ کمک خانواده کاراته به کرونایی‌ها سرآمد سایر ورزش‌ها بود

مربی تیم ملی کاراته گفت: احتمال دارد ۲ مسابقه کسب سهمیه المپیک توسط فدراسیون جهانی در آینده برگزار شود.

حسن روحانی مربی تیم ملی کاراته در گفت‌وگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط این روز‌های بازیکنان تیم ملی بیان کرد: وقتی از آلمان برگشتیم با توجه به قرنطینه خانگی بیشتر تمرینات را در خانه انجام می‌دادیم و سعی  کردیم تمرینات نرم دوی را در کوه و مکان‌هایی که خیلی شلوغ نیست انجام بدهیم.

وی افزود: سعی کرده ایم به کادر درمانی به نحوی کمک کنیم و در ادامه با بازیکنان تیم ملی در ارتباط بودیم و تمریناتشان را زیر نظر داشتیم. اما با توجه به کرونا همچنان وضعیت اردو‌ها و مسابقات با توجه به همه گیر شدن کرونا در جهان نامشخص است.  

حسن روحاني: احتمال برگزاري 2 مسابقه کاراته وان وجود دارد/ کمک خانواده کاراته به کرونايي ها سرآمد ساير ورزش ها بود

روی مسابقات قهرمانی جهان امارات سرمایه گذاری کرده ایم

او درباره اینکه نزدیک‌ترین تورنمنتی که تیم ملی ممکن است شرکت کند اظهار کرد: هدف اصلی ما حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان  آبان ماه است که در کشور امارات برگزار خواهد شد. با این حال هنوز وضعیت مسابقات کاراته وان پاریس مشخص نیست و احتمال دارد سال آینده در اردیبهشت ماه برگزار شود.

احتمال برگزاری ۲ مسابقه کاراته وان وجود دارد

روحانی در خصوص احتمال برگزاری دوباره رقابت‌های کاراته وان مراکش و پاریس بیان کرد: همه این‌ها فرضیات است. فدراسیون جهانی بیشتر به فکر جیبش است تا اینکه راهکار بدهد. ما احتمال می‌دهیم با توجه به اینکه فدراسیون جهانی به فکر بیزنس و کسب درآمد است، ۲ مسابقه دیگر به منظور کسب سهمیه المپیک برگزار شود البته ممکن است این مسابقات برگزار نشود.

وی افزود: در سهمیه منفی ۶۷ کیلوگرم امیر مهدی زاده شانس بالایی برای مسابقات کسب سهمیه پاریس در بخش آقایان دارد. اما باید دید سال بعد بازیکنان تا چه حد آمادگی دارند و همگی به تصمیمات کادر فنی بر می‌گردد.  

حسنی پور با وجود ارتباط با من حرفی از  ابتلایش به کرونا نزد

روحانی در پاسخ به این سوال که آیا در جریان ابتلای سعید پورحسنی دیگر مربی تیم ملی کاراته بوده است یا خیر بیان کرد: من در جریان کرونایی شدن حسنی پور نبودم  و بعدا متوجه شدم. چند بار با سعید در تماس بودم، اما در مورد کرونایی شدنش چیزی به من نگفت. او به امارات سفر کرده بود و حدود ۲۰ روز در این کشور بود تا جواب آزمایشش مشخص شود.  

برادرم در تلاش است به روسیه برود

حسن روحانی درباره وضعیت برادرش حسین در کشور استونی که به دلیل قوانین روسیه نمی‌تواند فعلا تیم ملی کاراته روسیه را همراهی کند عنوان کرد: حسین در تلاش است یا به ایران برگردد یا به روسیه برگردد. شرایط حسین کمی سخت است و البته فعلا قصد ندارد به ایران سفر کند. به هر حال طبق شنیده‌ها اوضاع روسیه در کنترل کرونا هم چندان خوب نبوده است.

کمک خانواده کاراته به کرونایی‌ها سرآمد سایر ورزش‌ها بود

او ادامه داد: از کادر درمانی و پرستاران بابت تمام خدماتشان در این روز‌ها بسیار سپاسگزارم. در این بین برخی از ورزشکاران هم کار‌های خیرخواهانه زیادی انجام دادند. در کاراته باید به بانیان این کار خیر افتخار کرد که به کمک کرونایی‌ها شتافتند و برخی‌ها بدون اینکه نامی از آن‌ها برده شود در حال خدمت رسانی هستند. کاراته نسبت به سایر رشته‌ها سرآمد بود و بازیکنان این رشته کاملا دلی در این کار خیر قدم گذاشتند. مردم ما بسیار دلسوز  و نسبت به هم نوع خود دلم رحم هستند. اکثر هیئت‌های استانی، بازیکنان ملی پوش، مربیان تیم ملی و خیلی‌های دیگر بودند که به صورت گمنام در حال خدمت رسانی بودند.

حسن روحاني: احتمال برگزاري 2 مسابقه کاراته وان وجود دارد/ کمک خانواده کاراته به کرونايي ها سرآمد ساير ورزش ها بود

مسابقات کاتای مجازی بازخورد خوبی داشت

مربی تیم ملی کاراته درباره بازخورد مسابقات کاتای مجازی که اخیرا فدراسیون برگزار کرد، عنوان کرد: مسابقات مجازی هم در کاتا بازخورد خوبی داشت و در بخش کومیته  انگار قرار است انجام شود که از شرایطش باخبر نیستم. به نظرم کار خوبی بود و باعث شد تا برخی‌ها در این زمینه فعالیت کنند که جا دارد از فدراسیون کاراته بابت این کار تشکر کنم.


بيشتر بخوانيد: عباسعلی به پویش شب‌های همدلی پیوست


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار