فرمانده انتظامی استان از توقیف یک محموله انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال در عملیات پلیس در توقیف یک دستگاه کامیون در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان دلیجان خبر داد.

توقیف محموله میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در دلیجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار مفخمی شهرستانی گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان دلیجان در تداوم طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار قاچاق شدند.

او اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو، ۱۳ کارتن آجیل خوری،۴۷ کارتن انواع سینی،۴۷ کارتن انواع گلدان، تعداد ۴۷ کارتن انواع شمعدانی و ۸۵ کارتن انواع ظروف میوه خوری خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

سردار مفخمی شهرستانی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی کالا‌های کشف شده در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در حدود ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه هدفمند با قاچاق کالا و ارز به منظور حمایت از تولیدات داخلی افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.