ابتکار طلبه‌های بسیجی در تجدید روحیه مدافعان سلامت

طلبه‌های بسیجی در بیمارستان آیت الله خوانساری اراک جشن گرفتند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، طلبه‌های بسیجی استان مرکزی به منظور تجدید روحیه مدافعان سلامت با حضور در بیمارستان آیت الله خوانساری اراک جشن میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام را در این بیمارستان برگزار کردند.

اعضای بسیج طلاب استان مرکزی بعد از برگزاری برنامه‌های متنوع میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام با اهدای گل از کارکنان بیمارستان آیت الله خوانساری اراک قدردانی کردند.

حجت الاسلام رجبی مسئول بسیج طلاب استان مرکزی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: علاوه بر اجرای گروه سرود و پرده خوانی که از سوی بیسج طلاب در بیمارستان آیت الله خوانساری اراک برگزارشد مدافعان سلامت و بیماران این بیمارستان امشب میهمان سفره کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام خواهند بود.

حجت الاسلام رجبی افزود: تولید ماسک، ضدعفونی کردن و گندزدایی اماکن عمومی، توزیع بسته‌های بهداشتی در مناطق محروم، آموزش و آگاه سازی مردم و... از جمله اقدامات اساسی بسیجیان سپاه روح الله استان مرکزی در مسیر مبارزه با این بیماری است که بسیج طلاب هم در کنار این بسیجیان دین خود را به مردم و انقلاب ادا می‌کنند.

انتهای پیام / ج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.