مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: حفاظت محیط زیست استان در مورد مسئله مدیریت پسماند به جد معضلات موجود را رصد می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سعید شهند، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با بیان اینکه حفاظت محیط زیست اساسا دستگاهی حاکمیتی و نظارتی است و بر فعالیت‌های اجرایی حوزه محیط زیست که در بخش‌های مختلف اتفاق می‌افتد، نظارت می‌کند.

او افزود: حفاظت محیط زیست استان اردبیل در مورد مسئله مدیریت پسماند به جد معضلات موجود را رصد می‌کند و در حال حاضر نیز شاهد فعالیت‌های چشمگیر در حوزه مدیریت پسماند‌های عفونی و بیمارستانی در سطح استان اردبیل هستیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل افزود: اهداف، ماموریت‌ها و اقدامات سازمانی حفاظت محیط زیست استان اردبیل طی جلسات متعدد و بازدید‌های میدانی از مناطق تحت مدیریت، بازدید از پاسگاه‌های محیط بانی و رایزنی با مسئولان استان و شهرستان برای سال ۹۹ تدوین شده که امیدواریم با تلاش و جدیت مجموعه محیط زیست استان گام اساسی در راستای حفاظت محیط زیست و بهبود وضعیت برداریم.

شهند با اشاره به اینکه مساحت مناطق حفاظت شده استان اردبیل ۱۴۰ هزار هکتار است اظهار داشت: حفاظت از این مناطق و جلوگیری از آلودگی و تخریب محیط زیست بدون تلاش‌های شبانه روزی همکاران به ویژه محیط بانان امکان پذیر نیست.

او گفت: خوشبختانه در سال ۹۸ تعداد ۸ نفر نیروی انسانی از جمله ۴ محیط بان به مجموعه حفاظت محیط زیست استان اضافه شده است و امیدواریم در صورت کسب مجوز‌های لازم در سال ۹۹ نیز استخدام نیرو‌های جدید را داشته باشیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در ادامه افزود: همزمان با سراسر کشور، کارکنان حفاظت محیط زیست استان نیز با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی در طرح کمک مومنانه مشارکت کردند و در روز‌های آینده نیز این کمک‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.