طرح مفتاح الجنه کمیته امداد مازندران به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضا نوروزی مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: طرح مفتاح الجنه کمیته امداد استان به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا به صورت مجازی با حضور امام جمعه قائمشهر، و تنی چند از خیران و مسئولان در دفتر امام جمعه قائمشهر برگزار شد.

او افزود: احیای ارزش‌های دینی در راستای همنشینی با فقرا و نیازمندان، تکریم فقرا و محرومان، ایجاد زمینه همنشینی و مصاحبت مسئولان باخانواده‌های نیازمند و ایجاد حس همدلی بین اقشار مختلف جامعه از اهداف اجرای طرح مفتاح الجنه است.

مدیر کل کمیته امداد مازندران، گفت: در طرح مفتاح الجنه مسئولان در جریان مشکلات مددجویان قرار گرفته و در صدد رفع آن بر می‌آیند.

او با بیان دیگر طرح‌های کمیته امداد مازندران در ماه مبارک رمضان به طرح سی شب سی آرزو اشاره کردو افزود: در این طرح خیران با حضور در فضای مجازی با ارسال عدد ۸ به شماره ۰۹۱۱۹۵۴۹۹۳۰ در برآورده ساختن آرزوی کودکان نیازمند نقش موثری ایفا کرده و خوشبختانه تاکنون اقدامات مطلوبی در این خصوص انجام شد.

نوروزی با بیان اینکه طرح اطعام مهدوی نیز با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری در تمامی شهرستان‌های استان در حال برگزاری است، گفت: با رعایت کامل پروتکل بهداشتی غذا طبخ و بین مددجویان توزیع می‌شود و این روند تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

در دیدار مفتاح الجنه مجازی مسئولان در بخش‌های درمانی، معیشت، اجاره مسکن و تحصیلی به پنج خانواده مددجوی تحت حمایت کمک کردند.
 

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار