فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری یک باند ۴ نفره سارقان مسلح مامور نما در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری یک باند ۴ نفره سارقان مسلح مامور نما در استان خبر داد.

سردار جعفری گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت یک باند مسلح در امر راهزنی و سرقت مواد مخدر از قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی فرعی و اصلی استان، پس از بررسی صحت وسقم خبر، بلافاصله موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری ماموران پاسگاه تازیان با پیگیری و تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته، شب گذشته حین گشت زنی پنهان در یکی از محور‌های فرعی توابع بندرعباس و با بهره گیری از شیوه‌های پلیسی باند سارقان را شناسایی کردند.

سردار جعفری گفت:ماموران با شناسایی مخفیگاه سارقان در یکی از مناطق حاشیه‌ای بندرعباس، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۴ سارق مسلح را دستگیر کردند.

او افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۴ قبضه اسلحه کلاش به همراه ۴ تیغه خشاب، ۱۶۶ عدد فشنگ، ۹ میلیون تومان وجه نقد، تعدادی سلاح سرد، ۲ جفت پلاک سرقتی خودرو و ۸۵ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در این رابطه همچنین ۳ دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به اعضای باند که با آن اقدام به راهزنی و سرقت می‌کردند، توقیف شد.

سردار جعفری افزود: تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای احتمالی این باند ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.