سردار میرفیضی فرمانده سابق انتظامی مازندران در پیامی از مردم دیار علویان در طول ۴ سال خدمت در این استان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار میرفیضی فرمانده سابق انتظامی مازندران که به عنوان فرمانده انتظامی استان قم منصوب شد، در پیامی از مردم استان مازندران در طول ۴ سال خدمت در این استان قدردانی کرد

در متن این پیام آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را شاکرم که توفیقی عنایت فرمود تا همچون سربازی پا در رکاب مولا و مقتدایم مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در خدمت شما مردم عزیز و ولایتمدار این سرزمین باشم.

حلاوت و توفیق این خدمت را مرهون همکاران صدیق، شما مردم عزیز و آنانی می‌دانم که در طول چهار سال گذشته همواره یاریگر اینجانب در تلاش برای رسیدن به برقراری نظم، امنیت و آرامش هم استانی‌های عزیز و هموطنان گرانقدر خود بوده اند.

اینک در این برهه حساس از زندگی ام و پس از ۴ سال خدمت صادقانه و بی منت در سمت فرمانده انتظامی استان مازندران، تدبیر فرمانده محترم ناجا اینگونه مقرر گردید تا در سنگری دیگر در خدمت مردم عزیز کشورم باشم.

جا دارد از تشریک مساعی، همدلی و همراهی مردم فهیم و با فرهنگ استان ولایتمدار، شهید پرور و دیار علویان که در طول این چند سال از مسئولیت خطیر فرماندهی انتظامی استان، همواره یار و همراه ما در برقراری نظم و امنیت عمومی بوده اند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

بی شک امنیت مطلوب استان نه فقط به واسطه تلاش همکارانم در فرماندهی انتظامی استان، بلکه نتیجه همدلی و همکاری همه دستگاه ها، نهاد‌ها و سازمان‌ها و آحاد جامعه بوده است که امیدوارم این روند در سال‌های آتی و با همت والای همگان در عرصه خدمات رسانی به مردم شریف استان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استمرار داشته باشد.

افتخار می‌کنم در طول این مدت در استان و سرزمینی خدمت کردم که مردمانش به مهمان نوازی، خونگرمی، صبر و استقامت، دلیر مردی و شجاعت شهره هستند، سرزمینی که قدمگاه بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید سرافراز ایران اسلامی است و درس ایثار و از خودگذشتگی را در مدرسه عشق این عزیزان آموخته ام و یقینا آن را ره توشه خود در ادامه خدمت به مردم سرزمینم خواهم کرد.

ومن الله التوفیق

سید محمود میرفیضی
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.