فرماندار دشت آزادگان با صدور پیامی، روز جهانی هلال احمر را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان پیامی به مناسبت روز جهانی هلال احمر صادر کرد و این روز را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

داوطلبان و امدادگران هلال احمربا ارزش هایی، چون ایثار، فداکاری، از جان گذشتگی و مهربانی، با تکیه بر انسان دوستی و تعهد مثال زدنی خویش، در ایام دشوار با دست‌های پرتلاش و دل‌های سرشار از شور، یاری همچون فرشتگانی بی‌ هیچگونه منت و درخواستی سر بر فرمان خدا نهاده و از جان و دل به کمک نیازمندان و آسیب دیدگان می‌شتابند.

داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر این شهرستان که طریق الحسین (ع) کشور عزیزمان ایران اسلامی است در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی و روز‌های سخت سیل و حوادث بعد از آن با خلق حماسه‌های به یاد ماندنی، فداکاری و ایثار را به نمایش گذاشتند این نیرو‌های متعهد که سفیر صلح و دوستی و فرشتگان نجات مصدومین جهانند در مبارزه با شیوع کرونا نیز بار دیگر به صحنه آمدند و در کنار کادر بهداشت و درمان و سایر جهادگران، جوانه‌های امید را در دل مردم زنده نگه داشتند.

اینجانب ۱۹ اردیبهشت ماه که به روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ است را خدمت تلاشگران این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و سربلندی عزیزان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

حمید سیلاوی فرماندار شهرستان دشت آزادگان

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.