با توجه به تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی و عمل به توصیه‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا، کتابخانه‌های عمومی فارس تا ۲۶ اردیبهشت ماه نیز دایر نخواهند بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس اعلام کرد: با توجه به تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی و عمل به توصیه‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا، کتابخانه‌های عمومی همچنان تا ۲۶ اردیبهشت ماه دایر نبوده و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی کتابخانه‌ها در بستر فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

این گزارش حاکی است، در چند هفته اخیر مسئولان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با پیش بینی راهکار‌های مختلف و در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی و پس از اطمینان از حفظ سلامتی اعضا و کتابداران، پی گیر بازگشایی کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور هستند تا مطابق مقررات و ضوابط ستاد ملی کرونا، خدمات حضوری به مراجعان از سر گرفته شود.

بر اساس اعلام این روابط عمومی، از اسفندماه پارسال و با توجه به هشدار‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی کرونا، همزمان با تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی، کتابخانه‌های عمومی نیز ارائه خدمات فیزیکی به اعضا را تعطیل و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی را در بستر فضای مجازی ادامه داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.