فرماندار حمیدیه گفت: خودداری از حضور در تجمعات و تردد‌های غیرضروری بخصوص سفر به اهواز گامی مهم برای شکست ویروس کرونا محسوب می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی فرماندار شهرستان حمیدیه با اشاره به برگزاری جلسه قرارگاه پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در این شهرستان گفت: درصورتیکه مردم از شرکت در مراسمات و تردد‌های غیر ضروری به ویژه سفر به اهواز خوداری کنند، شکست ویروس کرونا آسانتر می‌شود.

او اظهار داشت: باتوجه به نزدیک شدن به عید سعید فطر و از یک سو افزایش بیش از پیش مبتلایان به ویروس کرونا، مردم باید از دید و بازدید‌های عید و تجمع در بازار و ... جهت جلوگیری از انتشار بیماری خودداری کنند و حتی الامکان در منزل بمانند، ضمن اینکه ادارات مربوطه با اصناف متخلف برخورد جدی و قانونی اقدام کرده و آمار تخلفات را ارائه دهند.

هاشمی بر بازدید مستمر اصناف از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین بازرسی بهداشتی از اماکن تاکید و تصریح کرد: پاساژ‌ها و اماکن سرپوشیده تجاری تا ۸ شب اجازه فعالیت دارند، ضمن اینکه باید فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود، چراکه نقش مردم در کاهش ابتلا به بیماری کرونا ویروس اساسی و مهم است.

فرماندار شهرستان حمیدیه در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراجعات به ادارات، حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند و حتی الامکان مواد ضدعفونی کننده نیز همراه داشته باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.