رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه گفت : با توجه به شیوع بیماری کرونا و الزام به تعطیلی باشگاه‌های ورزشی و رعایت فاصله اجتماعی مسابقات کاتا در دو بخش بانوان و آقایان و در دو بخش کنترلی و غیرکنترلی توسط هیأت کاراته استان برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سعید نصرالهی رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه گفت : با توجه به شیوع بیماری کرونا و الزام به تعطیلی باشگاه‌های ورزشی و رعایت فاصله اجتماعی فرصتی فراهم شد که به مسئله کاتا پرداخته شده و مسابقات کاتا در دو بخش بانوان و آقایان و در دو بخش کنترلی و غیرکنترلی توسط هیأت کاراته استان برگزار شود.

او گفت : سالیان گذشته همواره مسابقات کاراته در بخش کومیته در هیأت استان برگزار می‌شد، اما با توجه به عدم استقبال برگزاری مسابقات کمیته از برنامه‌های اصلی هیأت کاراته استان خارج شده بود، این شرایط فرصتی را فراهم کرد تا مسابقات کاراته در این بخش نیز با حضور بیش از ۳۷۰ نفر برگزار شود و نفرات برگزیده نیز معرفی شود.

 دبیر هیات تکواندو استان کرمانشاه در خصوص فعالیت‌های این هیأت گفت: از ابتدای اسفند سال گذشته با توجه به شیوع کرونا در دو بخش آقایان و بانوان توسط بنده و لیلا خزایی کلاس‌های آنلاین در زمینه مباحث فنی و بدنسازی برگزار شده است.

وحید ناصری ادامه داد: کلاس‌های آنلاین در بخش آقایان در زمان صبح و بعد برای نونهالان و بزرگسالان و در بخش بانوان در یک تایم برگزار می‌شود و از طرف دیگر برای تمامی علاقمندان به تکواندو نیز فایل‌های مربوط تمرینات آموزشی در کانال هیأت قرار می‌گیرد.

برگزاری آزمون‌های مربوط به کمربندی‌های تکواندو یکی از برنامه‌های منحصر به فرد هیأت تکواندو است که به صورت مجازی در حال برگزاری است ناصری افزود: در ایام شیوع کرونا تاکنون چندین دوره آزمون ارتقای کمربند از رده پایه تا دان چهار به صورت مجازی برگزار شده است

دبیر هیأت فوتبال استان کرمانشاه گفت: اردیبهشت‌ماه هر سال اوج فعالیت‌های هیأت فوتبال استان را رقم می‌زد، اتمام لیگ‌های فوتبال در رده‌ها و سطوح مختلف، مدارس فوتبال و مسائل مربوط به آن و قرارداد بازیکنان مسائل بود که در اردیبهشت‌ماه سال‌های قبل از برنامه‌های هیأت بود، اما امسال با توجه به تعطیلی بخش اعظم آن و نامعلوم بودن آینده کرونا بسیاری از فعالیت‌های ورزشی به حالت تعلیق در آمده است.

ساسان سهامی افزود: در شرایط فعلی هیأت فوتبال استان به صورت برنامه‌ریزی شده و با حداقل نیرو‌های خود فعال بوده و سعی می‌کنیم از حجم کار‌های باقی‌مانده خود کاسته و یا برخی فعالیت‌های مربوط به مراجعان خود را انجام می‌دهیم.

مسؤول روابط عمومی هیأت کشتی استان کرمانشاه در خصوص فعالیت‌های این هیأت افزود: با توجه به تعطیلی باشگاه‌های ورزشی کشتی، بخش اعظم فعالیت‌های هیأت کاملا تعطیل شده است و با توجه به چهارچوب فعالیت‌های کشتی تنها مربیان ما می‌توانند برنامه‌های بدنسازی را دنبال کنند.

رسول صفری ادامه داد: البته هیأت کشتی استان برای برنامه‌های روزمره خود هر روز دو ساعت فعال بوده بخشی از فعالیت‌های روزانه هیأت دنبال می‌شود و اگر ورزشکار یا مربی درخواستی داشته باشد به آن رسیدگی خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.