مرگ دلخراش کودک زرندی در حوضچه آب کشاورزی

کودک سه و نیم ساله زرندی به دلیل عدم ایمن‌سازی استخر کشاورزی به داخل حوضچه سقوط کرده و جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، کودک سه و نیم ساله‌ای که به همراه خانواده‌اش به روستای سرباغِ حتکن این شهرستان رفته بودند، به داخل حوضچه آب کشاورزی سقوط کرده و متاسفانه جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زرند گفت: پس از تماس با اورژانس ۱۱۵، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد و در بین راه کودک مصدوم که با وسیله نقلیه شخصی در حال انتقال به زرند بود به داخل آمبولانس انتقال داده شد و متاسفانه این کودک بدون علائم حیاتی بوده و علیرغم تلاش بی‌وقفه پرسنل اورژانس انجام عملیات احیا موفقیت‌آمیز نبود.

علی صادق‌زاده فرماندار زرند از کشاورزان خواست به‌منطور جلوگیری از وقوع حوادث دردناک در استخر‌های آب مزارع و باغات، اقدامات لازم در جهت ایمن‌سازی آن‌ها را انجام دهند.

علی زارعی مدیر جهاد کشاورزی زرند هم با اشاره به لزوم ایمن‌سازی استخر‌های کشاورزی گفت: در شهرستان زرند حدود ۶۰۰ استخر ذخیره آب کشاورزی داریم و در پی مصوبات کمیته جامعه ایمن این شهرستان تاکنون بیش از ۹۰ درصد آن‌ها ایمن‌سازی شده است.

به گفته یکی از شاهدان عینی، خانواده این کودک وقتی بعد از مدتی متوجه ناپدید شدن فرزندشان می‌شوند، اقدام به جست‌وجو برای یافتن فرزند خود می‌کنند که متاسفانه با نمایان شدن کفش‌های کودک در نزدیک خوضچه، متوجه سقوط فرزندشان در حوضچه آب می‌شوند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.