طرح سبد مهربانی در فروشگاه‌های شهر‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به خانواده دانش آموزان نیازمند اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سعادت صالحی نیا مسئول بسیج دانش آموزی این استان گفت: سازمان بسیج دانش آموزی در توافق با مدیران فروشگاه‌های بزرگ استان اقدام به برپایی سبد مهربانی در برخی از این فروشگاه‌ها کرده‌اند.

سعادت صالحی نیا افزود: طرح سبد مهربانی با هدف حمایت از خانواده‌های دانش آموز نیازمند در سراسر استان کلید خورد که با استقبال و حمایت مدیران فروشگاه‌های بزرگ استان قرار گرفت.

او اضافه کرد: طبق توافقات انجام شده، سبد مهربانی بسیج دانش آموزی در فروشگاه‌هایی که به این طرح پیوسته اند مستقر شده و مردمی که برای خرید به این فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنند، می‌توانند برای حمایت از خانواده دانش آموزان نیازمند و یا خانواده‌های بی سرپرست، اقلامی که در حد توانشان بوده را خریداری و در این سبد‌ها بیاندازند.

او ادامه داد: دانش آموزان ما به صورت روزانه در بازه‌های زمانی مختلف اقلام اهدایی مردم رو جمع آوری و پس از بسته بندی، بین خانواده دانش آموزان نیازمندی که از قبل شناسایی شده‌اند، توزیع می‌کنند.

صالحی‌نیا بیان کرد: فروشگاه‌ها، هاپیر مارکت‌ها و علاقه‌مندان برای حضور در این اقدام خیر می‌توانند با شماره ۰۹۳۶۷۱۵۴۳۸۹ تماس گرفته و تقاضای  سبد مهربانی برای فروشگاه و یا مغازه خود داشته باشند.

گفتنی است بعد از سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش کمک مؤمنانه و استقبال بی نظیر مردم ایران، ارگان‌ها و نهادی مختلف با جاری شدن سیل مهربانی و عطوفت، خاطره خوشی را در اذهان ملت به وجود آورده که بازتاب این اتحاد و همدلی در رسانه‌های بین المللی و شبکه‌های مجازی مردم سایر کشور‌ها را به تحسین وا داشته است.

 

 

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.