طرح نسیم کرامت ویژه میلاد امام حسن (ع) از سوی اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: در پی شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور و برگزاری نشدن برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی و تعطیلی کلیه اجتماعات، این اداره کل همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) اقدام به برگزاری جشن‌های مجازی و راه‌اندازی کاروان شادی «نسیم کرامت» نمود.

او افزود: برگزاری محفل انس با قرآن کریم با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان در بیمارستان هاجر (س) شهرکرد برای سلامتی بیماران مبتلا به کرونا و کادر درمان با حضور قاریان برجسته استان از دیگر برنامه‌های این اداره کل بود.

امیری اضافه کرد: همچنی آئین تعویض پرچم گنبد امامزادگان شاخص در سراسر استان و در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد به صورت ویژه و با حضور جمعی از مسئولین انجام گرفت.

او ادامه داد: گل افشانی و دعاخوانی، اجرای سرود و نور افشانی، مسابقات قرآنی و مذهبی مجازی ویژه‌ی جوانان و روزه داران، پخش دعا و سخنرانی از بقاع متبرکه در رادیو معارف و پخش مجازی دعای مجیر از دیگر برنامه‌های اوقاف بود.

امیری اظهار داشت: توزیع غذای نذری و بسته‌های افطاری برای خانواده‌های روزه دار در شب میلاد، توزیع نان صلواتی، توزیع بسته‌های حمایتی در بین نیازمندان، تولید و توزیع بسته‌های بهداشتی بویژه ماسک نیز از سوی مراکز افق امامزادگان استان انجام شد.

او گفت: ویژه برنامه‌های اجرایی به صورت مجازی بوده و فعالیت‌های تولید و توزیع و برنامه‌های مشابه با حداقل افراد برگزار شد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار