مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: برای کشف استعداد‌ها تلاش می‌شود ورزش‌های محلات احیا شده و رونق بگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در دیدار با شهردار اردبیل با بیان اینکه ورزش محلات زمینه‌ای برای کشف استعداد‌ها است، گفت: تلاش می‌شود ورزش‌های محلات احیا شده و رونق بگیرد.

انوشیروانی افزود: با بها دادن به ورزش محلات می‌توان پشتوانه خوبی برای ورزش قهرمانی ایجاد کرد، در واقع در گذشته ورزش محلات سکوی پرش بسیاری از قهرمانان و پهلوانان محسوب می‌شد، اما از مدت‌ها پیش این مهم به فراموشی سپرده شده است.

او بیان‌کرد: برای اجرای ورزش محلات برنامه‌هایی درحال تدوین است و انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی توجه جدی به این حوزه داشته و اداره کل ورزش و جوانان را در این خصوص یاری کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بر کمک شهرداری در این زمینه تاکید کرد و گفت: امیدواریم شهرداری اردبیل در همه ابعاد ورزش بویژه همگانی و قهرمانی به اداره کل ورزش و جوانان کمک کند.

حمید لطف‌الهیان شهردار اردبیل نیز در این دیدار با بیان اینکه برای پیشرفت ورزش استان اردبیل شهرداری از هیچ فعالیت و کمکی دریغ نخواهد کرد، افزود: مجموعه شورابیل یکی ازبرند‌های مهم استان اردبیل در حوزه گردشگر‌ی و ورزش بوده و با توجه به ظرفیت این مکان می‌توان ورزش همگانی را بیش از پیش در این شهر گسترش داد.

لطف‌الهیان با اشاره به اینکه در خصوص کاربری‌های ورزشی شهرداری اردبیل با اداره کل ورزش و جوانان همکاری لازم را خواهد داشت، بیان‌کرد: در کنار گسترش و توسعه ورزش می‌توان در مجموعه شورابیل اردبیل با توجه به ظرفیت‌های ورزشی این مکان جهت جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به ورزشکاران کلینیک‌های پزشکی و مشاوره را در استان ایجاد کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.