رئیس جامعه مراکز اقامتی اردبیل:

آماده بازگشایی مراکز اقامتی استان اردبیل هستیم

رئیس هیئت مدیره جامعه هتل‌ها و مراکز اقامتی استان اردبیل از آمادگی استان اردبیل برای بازگشایی مراکز اقامتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جعفر بذری، رئیس هیئت مدیره جامعه هتل‌ها و مراکز اقامتی استان اردبیل در جلسه بررسی بازگشایی مراکز اقامتی و مجتمع‌های آبدرمانی در اردبیل گفت: براساس تمهیدات اتخاذشده به مسئولان و مدیران هتل‌ها و مراکز اقامتی استان در مورد آماده‌سازی مراکز آن‌ها با رعایت پروتکل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی و استانی پیشگیری از بیماری کرونا در روز‌های آینده دستورالعمل‌های لازم ابلاغ می‌شود.

او افزود: برای بازگشایی این مراکز و از سرگیری فعالیت‌های آن‌ها لازم است در مورد رعایت نظافت براساس پروتکل‌های بهداشتی اقدام شود که این مهم به مدیران و مسئولان مربوطه ابلاغ خواهد شد تا با رعایت این موارد نسبت به بازگشایی و پذیرش مسافران اقدام کنند.

رئیس هیئت مدیره جامعه هتل‌ها و مراکز اقامتی استان اردبیل بیان کرد: از مسئولان مراکز اقامتی انتظار می‌رود بعد از اعلام زمان پذیرش نسبت به رعایت نکات بهداشتی براساس پروتکل‌های ابلاغی اقدام کنند تا با مشکلی روبه‌رو نشوند.

بذری با اشاره به برگزاری دوره آموزشی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هفته‌های گذشته تصریح کرد: این دوره با حضور بهره‌برداران تاسیسات گردشگری برگزار و نحوه فعالیت این مراکز و ضدعفونی آن‌ها به این افراد ابلاغ شده است.

او گفت: خط قرمز ما در زمان فعالیت مجدد این مراکز حفظ سلامت عمومی مردم و گردشگران است که امیدواریم با رعایت پروتکل‌ها میزبانی مناسبی از مسافران ورودی به استان داشته باشیم.

ضدعفونی آب‌های گرم معدنی در اردبیل

مدیرعامل جامعه آب‌درمانی‌های استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: با برگزاری جلسه و هماهنگی با مدیرکل میراث فرهنگی استان مقرر شد در خصوص بازگشایی آب‌های گرم معدنی جلسه‌ای با مسئولان شبکه بهداشت استان در هفته جاری برگزار شود تا نسبت به رعایت اصول بهداشتی و موارد پروتکل‌های کرونایی در آب‌های گرم تصمیم گیری شود.

رضا آستانی افزود: بر این اساس بعد از اتخاذ تصمیمات لازم مدیران آب‌های درمانی هر چه سریع‌تر نسبت به رعایت اصول بهداشتی در این مراکز و بازگشایی آب‌های گرم اقدام خواهند کرد.

او از آمادگی آب‌های گرم معدنی استان برای بازگشایی خبر داد و گفت: تمامی مجتمع‌های آبگرم در سطح استان ضدعفونی و برای پذیرش مسافران و گردشگران مهیا است تا پس از اعلام بازگشایی این مراکز از سوی ستاد پیشگیری از کرونا بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی نسبت به این امر اقدام کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.