فرماندار روانسر گفت: ۱۳۰ واحد مسکونی در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان احداث می‌شود و تاکنون نیز ۶۶ متقاضی موفق به ثبت نام در این طرح شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سعدی مصطفی زاده روز یکشنبه در نشست اجرای طرح اقدام ملی مسکن  گفت:در این طرح باید از تجارب طرح مسکن مهر استفاده شود و نواقص آن مطرح و در طرح اقدام ملی مسکن حل و فصل شود.

او ادامه داد: دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق، گاز، مخابرات و شهرداری باید با کار کارشناسی امور مربوط به حوزه کاری خود را بررسی و مشکلات و موانع اجرای طرح را اعلام کنند.

فرماندار روانسر با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن از اولویت‌های اصلی مدیران در سال جهش تولید است، اظهارداشت: نگاه دولت تدبیر و امید، تامین مسکن و ایجاد سرپناه برای اسکان محرومان است.

مدیر اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روانسر نیز گفت: در مرحله اول ۱۳۰ نفر در این شهرستان ثبت نام کردند که ۷۰ نفر پالایش شده و ۶۶ نفر نیز تایید شده اند.

عبدالله عزیزی افزود: نتیجه ثبت نام و تاییدشدگان مرحله دوم نیز هنوز مشخص نشده است.

او ادامه داد: ۸۰ واحد مسکن ملی در محله مهاجرین شهر روانسر ساخته می‌شود که زمین آن از سوی اداره راه و شهرسازی تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شده و پیش پروانه آن نیز صادر شده است.

مدیر اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روانسر اضافه کرد: هم اکنون نیز مشغول بررسی مطالعات زمین شناسی و گمانه زنی این قطعه زمین هستیم.

عزیزی ادامه داد: سه قطعه زمین نیز در محله زمین شهری برای ساخت ۹ واحد دیگر در نظر گرفته شده است.

انتهای  پیام/ز

برچسب ها: مسکن ملی ، مسکن مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.